فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان از برگزاری ۵۲۶ برنامه در این استان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

سردار نعمت‌الله باقری، ظهر امروز در نشست با خبرنگاران به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: ۵۲۶ ویژه‌برنامه این هفته در لرستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های دفاع مقدس لرستان امروز آغاز شده است و تا هفتم مهرماه ادامه دارد، اضافه کرد: ۲ هزار و ۱۷ برنامه به صورت جزیی در پایگاه‌های مقاومت بسیج اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اعلام اینکه «در راه فتح قله‌ایم» به‌عنوان شعار امسال هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده‌است، ادامه داد: ۱۱ برنامه شاخص برای گرامیداشت این هفته تعیین شده است.

باقری بیان کرد: برگزاری رژه نیرو‌های مسلح، نواخته شدن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، اعزام گروه‌های جهادی و افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در لرستان است.

وی با تأکید به افتتاح ایستگاه پمپاژ کلین کوهدشت در هفته دفاع مقدس یادآور شد: این پروژه حدود ۱۸ سال نیمه‌کاره بود که با همکاری بسیج سازندگی و اعتبار ۸۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه ایستگاه پمپاژ کلین کوهدشت ۴۰۰ هکتار از اراضی این منطقه را آبی می‌کند، متذکر شد: فاز نخست این پروژه تکمیل شده است و فاز دوم نیز در کمترین زمان دوم افتتاح می‌شود.

باقری توضیح داد: دیدار اقشار مختلف به‌صورت تصویری با مقام معظم رهبری، نشست فرماندهان، غبارروبی مزار شهدا، همایش راهپیمایی خانوادگی، رونمایی از ۱۵ جلد کتاب و آغاز کنگره ملی شهدای لرستان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی تأکید به بازسازی عملیات نصر چهار در الشتر، اعلام کرد: این عملیات به مدت چهار شب با حضور رزمندگان این عملیات بازسازی می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان شرح داد: رزمایش کمک‌های مؤمنانه، توزیع ۴۵ هزار نوشت‌افزار، برگزاری یادواره‌های شهدا در محلات، سرکشی از خانواده‌های ۲۵۰۰ خانوادۀ شهدای پاسدار، بسیجی و جانبازان بالای ۷۰ درصد از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این استان است.

برچسب ها: سپاه ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.