رئیس مرکز مطالعات شهر تهران از تعریف بیش از ٣٠٠ پروژه علمی در این مرکز خبرداد.

عطاالله رفیعی آتانی رئیس مرکز مطالعات شهرداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: در دوره قبل مرکز مطالعات در حد یک اداره کل شده بود و سطح آن را پایین آورده بودند و در این دوره مدیریت شهری سطح مرکز مطالعات بالا آورده شد و در حد معاونت شده است‌.

وی با بیان اینکه به دانش‌پایه شدن مدیریت شهری اعتقاد داریم، گفت: فرصت‌های سازمانی ایجاد و گروه‌های علمی ٢ برابر شده است به صورتی که در این دوره مطالعات اجتماعی به‌شدت گسترش‌یافته است و در حال حاضر ٧ گروه مطالعات اجتماعی داریم.

 آتانی گفت: افراد کار پژوهشی نمی‌کنند مدیریت پژوهشی انجام می‌دهند و کار را به بیرون واگذار می‌کنیم. 

وی گفت: کانون افکارسنجی و شبکه‌سازی نخبگان ایجاد شده است و آزمایشگاه سیاست‌گذاری ایجاد شده است که هر سیاستی قبل اجرا آثارش پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: امسال بیش از ٣٠٠ پروژه علمی تعریف کرده‌ایم و افراد باید به افراد پژوهشی تبدیل شوند و رشد ٣ برابری کمی و کیفی کار‌ها را داشته‌ایم.

آتانی به طرح من شهردارم اشاره کرد و گفت: یکی مؤثرترین کار‌ها ایده من شهردارم است که در ٢ دوره اجرا شده است و بیش از هزار پروژه به رأی گذاشته شد و شهرداری بر اساس رای مردم پروژه‌ها را اجرا کرد و همین طرح در رویداد ٢٠٢۴ در مسکو حائز رتبه شد.

وی در ادامه اضافه کرد: بودجه مرکز مطالعات شهرداری ٧٠ میلیارد تومان بوده است و برای اجرای پروژه‌ها داشتیم ما افزایش بودجه نداشتیم، چون سال قبل بودجه هزینه نشده بود ما محدودیت بودجه نداریم و به دنبال مجری قوی هستیم.

برچسب ها: شهرداری ، مطالعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار