دیدار تیم‌های فوتسال ایران و فرانسه از دیدگاه برخی کشور‌های حاضر در جام جهانی فوتسال دارای شبهات زیادی است.

سایت روزنامه آ اِس درباره دیدار کسل‌کننده روز گذشته (دوشنبه) تیم‌های ملی فوتسال ایران و فرانسه در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان، گزارش خود را با عبارت رسوایی در جام جهانی فوتسال آغاز کرد و نوشت: ایران و فرانسه برای صدرنشینی با هم روبه‌رو شدند و مشکل اینجا بود که تیمی نمی‌خواست پیروز شود.

سرمربیان تایلند و لیبی به این اتفاق واکنش نشان دادند. ریکاردو اینیگس سرمربی اسپانیایی لیبی که تیمش در مرحله گروهی جام جهانی حذف شد، در صفحه شخصی خود نوشت: لیبی به دلیل تبانی در این مسابقه قصدِ شکایت دارد. 

تیم‌های فوتسال ایران و فرانسه در بازی روز گذشته در نیمه اول قصد پیروزی نداشتند و این به دلیل قرعه بعدی دو تیم بود و اگر چه این در فوتبال رایج است، اما از لحاظ اخلاقی و قانونی اگر ثابت شود که دو تیم تلاش می‌کردند که گل نزنند شاید از سوی فیفا با تنبیه مواجه شوند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در نیمه دوم بازی تا پایان با حساب ۴ بر ۱ به پیروزی رسید و برخلاف میل کادر فنی باید به مصاف تیم خوب مراکش برود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۰۵ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
شکایت چی؟! نتیجه این بازی که تاثیری برای اینها نداشته! نهایتا هم که ایران بازی رو برده پس این حرفها چیه
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۱۷ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
تیم مراکش تیم خوبیه ولی در سطح ایران نیست ولی شک نکنید ایران توی بازی با مراکش یا میبازه و حذف میشه یا خیلی اساسی به مشکل میخوره چون سعی کردن به این تیم نخورن روحیه ی بازیکنای ایران خیلی میاد پایین و روحیه ی اونا خیلی میره بالا .
Luxembourg
بمانی
۱۳:۱۰ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
سلام
اینها به خاطر این که به برزیل نخورن متهم هستن
آخرین اخبار