مدیرعامل شرکت گاز همدان گفت: ۲۴هزار و ۳۵۵ تماس مردمی با سامانه مرکز پیام (۱۹۴) شرکت گاز همدان طی ۶ ماه نخست امسال به ثبت رسید.

مجید الهیاری گفت: سامانه ۱۹۴ به منظور شتاب بخشی در رسیدگی به حوادث اعلام شده از سوی مشترکان راه اندازی و بنا بر اولویت، شاخص‌هایی از جمله قطع و نشت گاز، برخورد و صدای رگلاتور در آن تعریف شده است.

او گفت: جانمایی و استقرار گشت‌های سیار امدادی بر اساس نقشه ترافیکی و اهمیت موقعیت مکانی و استقرار سرامدادگران و اپراتور‌های مرکز پیام در یک مکان با هدف تصمیم‌گیری بهتر و هدایت گشت‌های سیار امداد به ویژه در موارد رسیدگی به حوادث از دستاورد‌های راه اندازی سیستم امداد متمرکز ۱۹۴ است.

مدیرعامل شرکت گاز همدان گفت: در این مدت به طور میانگین روزانه ۱۳۰ تا ۱۵۰ تماس از سوی مشترکان با مرکز پیام ۱۹۴ صورت می‌‎گیرد.

الهیاری گفت: در طول این مدت اولویت اول و دوم تماس‌ها با مرکز پیام این شرکت مربوط به موضوع قطعی و نشت گاز بوده است.

او گفت: در آستانه فرارسیدن روز‌های سرد سال و استفاده از سامانه‌های گرمایشی، مشترکان می‌توانند با برقراری ارتباط از طریق سامانه ۱۹۴ موارد مربوط به شبکه گاز طبیعی را با ما در جریان بگذارند.

مدیرعامل شرکت گاز همدان با اشاره به وجود ۶۸۷ هزار و ۹۹۶ مشترک شهری و روستایی گاز طبیعی در سطح این استان، گفت: برای استمرار و تداوم جریان گاز طبیعی برای کلیه مشترکان در طول سال، به خصوص در فصل سرد و سرما نیازمند همکاری مشترکان در مصرف بهینه گاز هستیم.

الهیاری گفت: اعلام میزان بدهی، امکان پرداخت آنی قبوض و پیگیری صورت وضعیت پیمانکاران از جمله قابلیت‌های این سامانه است.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.