مدیر کل حج و زیارت کردستان گفت: تاکنون ۱۰ کاروان حج عمره به استان کردستان اختصاص داده شده است.

کاوه شیرزادی در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در آخرین پیگیری‌های انجام شده، سه کاروان جدید حج عمره با ظرفیت ۳۲۰ نفر به استان کردستان اختصاص یافته است.

مدیر کل حج و زیارت کردستان  با بیان اینکه در مجموع تاکنون ۱۰ کاروان حج عمره با ظرفیت یک هزار و ۱۲ نفر به این استان اختصاص یافته است، گفت: تاکنون ۲ کاروان زائران حج عمره شامل ۲۱۸ نفر از سنندج و مریوان عازم سرزمین وحی شده اند.

شیرزادی افزود: چهارم مهر سومین کاروان شامل ۸۸ نفر از سنندج و ۱۰ مهر نیز چهارمین کاروان شامل ۹۲ نفر از سنندج عازم سفرزمین وحی خواهند شد.

وی یادآور شد: براساس برنامه زمانبندی ۱۱ مهر کاروان ۸۴ نفره از شهرستان بیجار، ۱۳ مهر کاروان ۱۲۴ نفر از دهگلان و ۱۶ مهر کاروان ۸۶ نفره از شهرستان سقز عازم این سفر معنوی می‌شوند.

مدیرکل حج و زیارت کردستان با بیان اینکه ودیعه گذاران حج عمره می‌توانند در دو فرجه زمانی از ۱۷ شهریورماه تا ۱ دی‌ماه تا تکمیل ظرفیت با مراجعه به سامانه پنجره واحد سازمان حج و زیارت ثبت‌نام خود را تکمیل کرده و کاروان خود را انتخاب کنند، افزود: درصورتی‌که شخص زائر به هر دلیلی نتوانست کار ثبت‌نام را انجام دهد به دفاتر زیارتی مراجعه کنند تا در آنجا همکاران با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شده و کار ثبت‌نام از فرد زائر را در صورت عدم تکمیل ظرفیت به سرانجام برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۰۲ مهر ۱۴۰۳
بقیه استانها چی