سریال «هندیکو» در گونه انیمیشن، آموزشی و سرگرمی محصول دانمارک در سال ۲۰۱۹ قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.

مجموعه پویانمایی «هندیکو» با گویندگی ۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

این سریال در گونه انیمیشن، آموزشی و سرگرمی محصول دانمارک در سال ۲۰۱۹ قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سریال امیر محمد صمصامی و صدابردار آن مهدی پاینده است. شیلا آژیر، فاطمه حدادی و امیرمحمد صمصامی این اثر را دوبله کرده اند.

این پویانمایی درباره ویل یک کودک ده ساله است که معلول است و با ویلچر خود را جابجا می‌کند. او در تمام مدت معلولیت، مطالعه کرده و اکنون آماده است که به کودکان همسن و سال خود درباره مسائل مختلف اطلاعات بدهد. در هر قسمت یکی از کودکان با ویل تماس می‌گیرد و از او درباره آموزش یک موضوع کمک می‌گیرد.

اثر یک انیمیشن سه بعدی است که اجرای خوبی دارد و سازنده در بخش آموزشی با تکنیک استاپ موشن به توضیح مسایل مختلف به کودکان می‌پردازد. اثر به دلیل مضمون و محتوای خود که یک مجموعه آموزشی و سرگرمی است برای مخاطب خردسال بسیار مناسب است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی امید، برای مخاطبان پخش شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار