فرزانه صادق گفت: اعطای مسکن، بدهکاری چندین و چندساله‌ به خانواده شهدا و ایثارگران است و اولین موضوعی که در حوزه مسکن به آن ورود کرده‌ام، مربوط به ایثارگران است.

فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی، در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با بنیاد شهید وامور ایثارگران که امروز ۲ مهرماه برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: در هفته دفاع مقدس هستیم و خدا را شاکرم که در این هفته تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد شهید و امور ایثارگران رد و بدل شده که به مسکن ایثارگران مرتبط است.

وی در ادامه افزود: قانون شفاف هست و این بدهکاری چندین و چند ساله‌ای است که به خانواده شهدا و ایثارگران وجود دارد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در این تفاهم‌نامه سعی شده که به‌صورت اجرایی نسبت به تامین مسکن ایثارگران ورود پیدا کنیم، خاطرنشان کرد: اعداد و رقم‌های حال حاضر مسکن ایثارگران قابل رضایت نیست و بخش اعظم ایثارگران نه مسکن و نه زمین دریافت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: اینکه اولین موضوعی که بنده در حوزه مسکن به آن ورود کرده‌ام، مربوط به ایثارگران است، دلیل آن اجرا شدن قوانین است. البته تامین مسکن برای همه اقشار باید صورت بگیرد، اما ما اقشاری را داریم که قانون تکلیف بر دوش‌مان گذاشته و با اولویت در چارچوب ضوابط و مقررات این اتفاق خواهد افتاد.

فرزانه صادق با تاکید بر اینکه کارگروه اجرایی در این تفاهم‌نامه دیده شده که این کارگروه چگونگی اجرای قانون را رصد می‌کند، گفت: امروز تفاهم‌نامه‌ای که بگوئیم، دنبال قوانین بعدی هستیم منعقد نشده، بلکه تفاهم‌نامه‌ای منعقد شده که چگونه قانون را اجرا کنیم.

برچسب ها: مسکن ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار