فرخنده پور کارشناس مسائل غرب آسیا درباره جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان نکاتی را بیان کرد.

ایرج فرخنده پور کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان بیان کرد: جوانانی که الان در جهان ابراز همبستگی می‌کنند با مردم مظلوم فلسطین و مردم مظلوم لبنان همان نسلی هستند که هیچگاه خاموش نخواهند شد و تا رسیدن به اهداف خود با اقتدار خواهند جنگید؛ این نسل شاید امروز در مدرسه باشند ولی سال‌های آینده در پست‌های دولتی در مصادر اجرایی کشور خواهند بود و  اثرگذاری شان چند برابر این که الان می‌بینیم خواهد بود. این نسل در یمن، لبنان، سوریه، افغانستان و .. حضور دارند و صدایشان هرگز خاموش نخواهد شد و همان انرژی‌هایی هستند که در آینده اثرگذاری خاص خود را نشان خواهند داد.

وی با اشاره به عدم اراده بین المللی در جهت مهار نتانیاهو  ادامه داد: اتحادیه اروپا عملا یک واژه خنثی هست و هیچ اثر گذاری ما تا به امروز از اتحادیه اروپا در قضیه مهار رژیم صهیونیستی ندیده ایم؛ کما اینکه خود اتحادیه اروپا هم کشورهای حامی رژیم صهیونیستی هستند و ما بار‌ها و بار‌ها دیدیم که ارسال کمک‌های نظامی و امنیتی و تکنولوژیکی به رژیم صهیونیستی داشتند. با این حال رژیم صهیونیستی با همه ادعا‌ها و شعار‌های تبلیغاتی که در راستای مبارزه با محور مقاومت دارد نقطه ضعف بسیار بسیار بزرگی هم دارد و آن این  است که این رژیم به شدت وابسته به ایالات متحده آمریکا است.

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: امروز جامعه جهانی، سازمان کنفرانس اسلامی اگر یک موضع بسیار موضع بسیار محکم و قاطعی در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی بگیرد و این پیام به صورت خیلی قاطع به گوش سردمداران کاخ سفید و کشور‌های حامی شان در اروپا برسد یک سیلی بسیار محکمی بر گوش نتانیاهو خواهد بود.

فرخنده پور با اشاره به اظهارات نتانیاهو درسازمان ملل بیان کرد: این موجودی که اینها او را آنقدر گستاخ کردند کارش به جایی رسیده که در مقابل اراده جهانی قد علم می کند. وقتی سران کشور‌ها موقع ورود ایشان را هو می‌کنند این نشان از واکنشی هست که جامعه جهانی با زبان بی زبانی به سردمداران ایالات متحده آمریکا و کشور‌های اروپایی تفهیم کردند مبنی بر اینکه که واقعا این رژیم را نمی‌پذیرند. شخص نتانیاهو که با گستاخی تمام در داخل سازمان ملل نقشه‌هایی با خود می آورد و در نقشه‌ها مواردی را به صورت تمسخرآمیز بیان می کند؛   این یک شوی تلویزیونی است برای سردمداران کاخ سفید که از دیدن این نقشه‌ها لذت می‌برند.

کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: چند سال پیش مقام معظم رهبری فرمودند که جهان را باید به سمت چند جانبه گرایی ببریم که شاهد چنین جنایت‌هایی در دنیا نباشیم. همین چند جانبه  گرایی می توانست یک سد بسیار محکمی در مقابل رژیم صهیونیستی باشد و جلوی وحشی‌گری‌های این رژیم را بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار