کارشناس محور مقاومت گفت: وقتی رژیم صهیونیستی محلی که جلسات سران حزب الله بوده را می‌زند یعنی هیچ خط قرمزی برای این رژیم وجود ندارد

 علیرضا کمیلی، کارشناس محور مقاومت در گفت‌وگو با شبکه خبر با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی بیان کرد: نتانیاهو در غزه خیلی وقت است که دچار یک نوع رکود شده و به هیچ دستاوردی نمی‌رسد و نیازمند دستاوردی بزرگ است؛ این جبهه جدیدی که گشوده شده برای این است که هویت و چهره خودشان را بازیابی بکنند؛ لذا به سمت ترور‌های چهره‌ها رو آوردند که بتوانند فضای تنفسی در داخل رژیم برای خود ایجاد کنند.

وی ادامه داد: اتفاقی که دیشب افتاد نشان داد که دیگر هیچ خط قرمزی برای اینها وجود ندارد؛ اینکه محلی که جلسات سران حزب الله بوده و گفته می‌شود که سید حسن نصرالله که ان‌شاءالله خبر سلامت‌شان به طور جدی‌تر و قطعی‌تر برسد، آنجا بوده را می‌زند یعنی هیچ خط قرمزی برای این رژیم وجود ندارد؛ بنابراین سگ هاری که اینگونه رها شده است را نمی‌توان با زبان صحبت رام کرد؛ رژیم صهیونیستی نشان داده که هیچ مسئولیت پذیری در قبال هیچ چیز ندارد؛ یعنی حزب الله که دولت نیست مسئولیت پذیرتر و منضبط‌تر از آنها عمل کرد؛ برای مثال در این مدت صرفا پایگاه‌های نظامی را زد  و جنگ را به مناطق غیرنظامی نکشاند.

کمیلی افزود: اینکه در یک شب در یه نقطه پنج ساختمان را با هم فرو می‌ریزید با هدف اینکه مثلاً یک فرمانده را بیابید که همین اتفاق را در غزه هم رقم زدند و بمباران انجام دادند و صد‌ها نفر راکشتند به بهانه اینکه مثلاً شنیدیم حماس آنجاست. این حد از بی‌ضابطه بودن این حد از بی‌قانون عمل کردن فقط و فقط به خاطر حمایت بی چون و چرای آمریکایی‌ها و خیانت دولت‌های اسلامی منطقه است. اگر این دو مؤلفه کنار هم نبود و اگر ما رفتار مسئولیت پذیرانه‌تری از کشور‌های منطقه در قبال رژیم صهیونیستی شاهد بودیم؛ اگر یک تحرک کوچیک ولو در حد اقتصادی و سیاسی علیه رژیم صهیونیستی کرده بودند، این رژیم جرات نمی‌کرد اینطور عمل کند.

وی گفت: آن چیزی که طبعا جبهه مقاومت و تمام آزادگان جهان باید انجام دهند تهدید همه منافع رژیم در کل منطقه و جهان است؛ رژیم صهیونیستی با حمله دیشب از خط قرمزی عبور کرده که دیگر جایی برای مسامحه وجود ندارد. جبهه مقاومت و مجموعه‌هایی که توانمندی دارند باید منافع اینها را ناامن کنند و باید منافع اینها در سراسر جهان مورد حمله قرار بگیرد. جلوی این سگ‌ها را فقط با قدرت و زور می‌شود گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار