دبیرستان هجده کلاسِ خیرساز مهرآفرین با حضور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به دانش آموزان رودهن هدیه شد.

حمیدرضا خان‌محمدی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با قدردانی از خیر نیک سرشت « حاجیه خانم فخری رزازیان » که تاکنون دو مدرسه با تعهد صد درصدی تقدیم دانش آموزان منطقه نموده است، از خانواده « زنده یاد کیقباد علی یوسفی» که زمین مدرسه را اهداء کرده بودند نیز قدردانی کرد و گفت: خدا به ما توفیق داد تا در فضایی که مملوء از محبت و مهربانی است خدمت کنیم و تنها به شکرانه همین نعمت هر چه تلاش کنیم کم است.

وی ضمن تبریک عملیات وعده صادق ۲ و حضور حماسی مردم در نماز نصر جمعه به امامت مقام معظم رهبری افزود: ایجاد آسایش و آرامش برای فرزندان ایران افتخار ما است؛ بنابراین عاشقانه با کمک خیرین محترم تلاش می‌کنیم تا فضاهای آموزشی و پرورشی در شان دانش آموزان عزیز باشد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در حاشیه بازدید از یکی از کلاس‌های درس ضمن توصیه دانش آموزان به نگهداری شایسته مدرسه تصریح کرد: شما باید تلاش کنید تا آینده ایران عزیز را به خوبی بسازید، موفقیت و سربلندی شما تنها آرزوی بزرگ خیرین عزیز است.

گفتنی است؛ این دبیرستان با ۱۸ کلاس درس در زمین اهدایی زنده یاد علی یوسفی با مساحت  ۱۸۱۰ متر مربع و زیر بنای ساختمان ۱۹۳۶ متر مربع به همت خیر نیک اندیش «حاجیه خانم فخری رزازیان » در شهر رودهن احداث و در سال تحصیلی جاری به بهره‌برداری رسید.

این مدرسه در مقطع متوسطه اول با ظرفیت ۳۸۰ دانش آموز در شیفت صبح دارای ۱۸ کلاس درس، یک سالن چند منظوره، ۵ باب اتاق اداری، یک آزمایشگاه و دو کارگاه مجهز افتتاح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار