نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه کشور است که خدمت به آنها تقویت نظام را در پی دارد.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار مدیران و کارکنان چند دستگاه اجرایی استان گفت: نیروی انسانی قوی علاوه بر کمک به کارآمدی کشور، می‌تواند توطئه‌های دشمن را که به دنبال فلج کردم ماست، خنثی کند.

وی با اشاره به اینکه امروز با وجود توطئه‌ها و جنایت‌های استکبار، بیداری جهانی حاصل شده است افزود: امروز در یک پیچ تاریخی قرار گرفته و سرنگونی رژیم صهیونیستی نه تنها نجان فلسطین و لبنان بلکه نجات کل بشریت است.

ظهوری مدیر کل پست استان هم گفت:در شش ماه نخست امسال یک میلیون مرسوله وارد استان شده و ۶۲۵ هزار مرسوله از خراسان جنوبی به استان‌های دیگر ارسال شده است.

بخشی مدیر کل دامپزشکی استان  بیان کرد: در خراسان جنوبی با وجود یک میلیون و ۸۰۰ هزار راس دام و هزار واحد پرورش طیور، با تلاش و بازرسی‌های دامپزشکی کمترین بیماری‌های مشترک بین انسان و دام داریم.

اسدی مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هم با اشاره به تحت پوشش بودن ۶۸ هزار و ۵۰۰ خانوار استان در این صندوق گفت: این افراد هیچ بیمه‌ای نداشته اند که هم اکنون ۷۰ درصد حق بیمه را دولت و تنها ۳۰ درصد را افراد پرداخت می‌کنند.

سرهنگ اسداللهی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی هم گفت: هم اکنون ۲۲۵ دانشجو در ۷ رشته کاردانی و کارشناسی در این مرکز تحصیل می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.