تنها ۵ روز کافی بود از اکران فیلم سینمایی «زودپز» بگذرد تا به لیست پرفروش‌ترین‌های ماه گذشته سینما‌های کشور، اضافه شود.

بر اساس داده‌های سامانه سینماتیکت، استقبال چشمگیر مخاطبان از این فیلم، از سه روز قبل از اکران و در قالب پیش فروش بلیت آغاز شد و ۵۱ هزار قطعه بلیت از سمت مخاطبان خریداری شد. از مجموع آمار این پیش فروش ۸۱.۶ ٪ سهم فروش آنلاین سامانه سینماتیکت (معادل با فروش ۴۲ هزار قطعه بلیت) بوده است. زودپز با روند صعودی فروش خود در اولین روز از اکران با نزدیک به ۱۳۸ هزار قطعه بلیت، به فروش بیش از ۵ میلیارد تومان رسید و به دلیل استقبال زیاد مخاطبان، چندین سانس ویژه را در سینما‌های مختلف برگزار کرد. 

سینماتیکت در روز نخست اکران، ۸۰ درصد از فروش آنلاین این فیلم را از آن خود کرد و فروش تقریبی ۳ و نیم میلیارد تومانی را بابت فروش ۸۶ هزار بلیت به ثبت رساند.

این کمدی که داستان‌های تلخ و شیرین یک خانواده در بحبوحه موشک‌باران تهران در سال ۱۳۶۶ را روایت می‌کند تا امروز و در طی ۵ روز اکران، نزدیک به ۵۰۰ هزار بلیت فروخته و ۲۷ میلیارد تومان فروش را در گیشه به ثبت رسانده است. سینماتیکت ۸۱ درصد از کل فروش آنلاین بلیت زودپز را در بین تمامی سامانه‌های فروش آنلاین بلیت سینما به خود اختصاص داده و در فروش این فیلم بیش از ۱۶ میلیارد تومان سهم داشته است. 
 
قابل ذکر است که از فروش نیم میلیون بلیت فیلم زودپز، ۲۰۵ هزار بلیت خریداری شده متعلق به استان تهران بوده و بقیه بلیت‌ها در سایر استان‌های کشور به فروش رسیده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار