جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد دوشنبه چادر‌های آوارگان فلسطینی را در مرکز غزه بمباران کردند که در جریان آن سه تن شهید و ۷۰تن دیگر زخمی شدند.

در این حمله ۳۰ چادر در آتش سوخت و شدت آتش سوزی به نحوی بوده که زبانه‌های آتش به بیمارستان شهدای الاقصی رسیده که چسبیده به محل استقرار این چادر‌ها بوده است.

سخنگوی بیمارستان شهدای الاقصی گزارش داد که این حمله به احتمال زیاد حجم بالایی از زخمی به همراه داشته باشد.

هرچند هنوز آمار دقیق شهدا و زخمی‌ها مشخص نیست و حریق در محل حملات مهار نشده است، اما این حملات به احتمال زیاد روند کمک رسانی را با مشکل روبه رو کند.

از سوی دیگر، گروه امداد و نجات غزه اعلام کرد که پرسنل آن به دنبال کنترل آتش هستند که در نتیجه حمله اسرائیل به چادر‌های محل اسکان آوارگان رخ داده است. این گروه هشدار داد که حمله کنونی و نیز حمله ساعات پیش رژیم صهیونیستی به مدرسه المفتی، ثابت می‌کند که هیچ مکانی در غزه امن نیست.

رژیم صهیونیستی ساعاتی پیش در جنایت دیگری، محل اسکان آوارگان در یک مدرسه در مرکز نوار غزه را بمباران کرد که در جریان آن تاکنون ۱۸ تن شهید شدند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مدرسه المفتی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را که محل اسکان آوارگان فلسطینی بود، هدف قرار دادند.در این حمله شماری زخمی شدند که هنوز آمار دقیق آن اعلام نشد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۲۳ مهر ۱۴۰۳
این طراح ۷ اکتبر کجاست الان
Iran (Islamic Republic of)
Babak
۱۰:۲۶ ۲۳ مهر ۱۴۰۳
نتیجه ۷ اکتبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۳ مهر ۱۴۰۳
یا صاحب الزمان ادرکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۳ مهر ۱۴۰۳
لعنت خدا بر عرب‌های بی غیرت
Iran (Islamic Republic of)
خداشناس
۰۷:۲۲ ۲۳ مهر ۱۴۰۳
ای نتانیاهو شیطان صفت همچون پیشینیانت به آوارگان هم رحم نمی کنی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۲۳ مهر ۱۴۰۳
اسرائیل قانون جنگ را هم فراموش کرده به غیر نظامیان در چادر اردوگاه مدرسه نیروهای حافظ صلح. مهد کودک مساجد و بیمارستانها نباید حمله کنی وحشی آدمکش
آخرین اخبار