به منظور افزایش آمادگی دانش آموزان در مواجهه با آتش سوزی، سازمان آتش نشانی زرند طی ۲۰ روز، به ۶ هزار و ۷۵۰ دانش آموز، آموزش هایی ارائه داد.

مرتضی بخشی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند گفت: به منظور افزایش آگاهی و آمادگی دانش آموزان در مواجهه با حوادث و آتش سوزی و اطلاعات عمومی آن ها درباره آتش سوزی، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند اقدام به آموزش این عزیزان کرده است.

وی با اعلام اینکه آموزش‌های این سازمان از دوران مهد تا دانشگاه را شامل می‌شود،  افزود: افزایش آموزش عمومی ایمنی علاوه بر کاهش هزینه خدمات، ایمنی در شهر و سطح زندگی شهروندان را افزایش داده است و از وقوع حوادث غیرمترقبه به طور قابل توجه‌ای کم خواهد کرد.

بخشی از برگزاری دوره‌های آموزشی برای آتش نشانان داوطلب خبر داد و تصریح کرد: این دوره‌های آموزشی طی یک هفته در سازمان انجام می شود که علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به ایستگاه شماره یک مراجعه کنند.

وی آموزش بیش از ۶ هزارو ۷۵۰ دانش آموز طی بیست روز را از برنامه‌های این سازمان اعلام و بیان کرد: آموزش نکات ایمنی و اطفای حریق به دانش‌آموزان، آموزش‌های اولیه ایمنی، مقدمات مبانی حریق، کار عملی و شیوه استفاده از کپسول‌های اطفای حریق و تجهیزات اطفا حریق از جمله برنامه‌های آموزشی این سازمان برای دانش اموزان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار