اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران اعلام کرد: رعایت حقوق کامل دانش‌آموزان عزیز، اولیای گرامی و فرهنگیان محترم محور تمامی فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات است.

اخیرا خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این که مادری در شهر قدس به دلیل نداشتن تمکن مالی مجبور شده است در ازای ثبت نام فرزندش در مدرسه، کلاس های این واحد آموزشی را نظافت کند.

انتشار مجازی این مطلب، واکنش هایی را در پی داشت. دیروز مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در واکنش به خبر منتشر شده در فضای مجازی گفته بود: در حال بررسی موضوع هستیم. ان‌شاءالله به زودی اطلاع رسانی کامل انجام خواهد شد.

حال اطلاعیه‌ای صادر شده که به شرح ذیل است:

در یکی از مدارس دولتی شهرستان قدس از توابع آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، بلافاصله نماینده ای از سوی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در محل مدرسه حاضر شده و با مدیر مدرسه و ولی دانش‌آموز گفت و گو کرده اند.

بر اساس بررسی انجام شده آنچه تاکنون محرز است با مطلب منتشر شده در فضای مجازی فاصله معناداری دارد.

بی شک اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران رعایت حقوق کامل دانش‌آموزان عزیز، اولیای گرامی و فرهنگیان محترم را محور تمامی فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات خود دانسته و در صورت تأیید هرگونه تخلف از سوی مدیر مدرسه یا هر یک از ارکان ذی ربط، مطابق قوانین و مقررات با متخلفین برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار