فرماندار تفتان گفت: طبق قول‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان، بزودی مرکز بهداشت این شهرستان از خاش جدا و مستقل می‌شود.

علیرضا شهنوازان در  دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با قدردانی از خدمات نظام و دولت به مردم منطقه تفتان به این شهرستان گفت:  در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مقرر شد کار ساخت ساختمان اداری این مرکز با تحویل زمین آغاز شود و ایجاد درمانگاه شبانه روزی و درمان بستر و مرکز خدمات زنان و زایمان چاه احمد تفتان نیز از دیگر اولویت های این دانشگاه است.
وی بیان کرد: ارتقای درمانگاه شبانه روزی و درمان بستر نوک آباد تفتان در دستور کار بوده و بزودی تعدادی از طرح‌های بهداشتی این شهرستان با کمک و حمایت های دولت و بخش خصوصی راه‌اندازی خواهد شد.
فرماندار تفتان ادامه داد: خوشبختانه بررسی‌ها نشان دهنده، ارتقاء نسبی رضایتمندی بیماران و مراجعان به این مرکز بیمارستانی و برنامه ریزی‌ های مدیریتی در حوزه درمان با موفقیت همراه بوده و تداوم خدمات به همین شیوه را انتظار داریم.
وی افزود: در رابطه با درمانگاه کوشه و کوته و در بحث داروخانه و کمبودات آن نیز قول های نوید بخشی از سوی متولیان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان داده شده است.
شهنوازان بیان کرد: پایگاه اورژانس بخش خصوصی تخت نارون نیز بزودی از سوی شرکت پارس تامین افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار