فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف بیش از ۸۰۰ خودرو که با صدای ناهنجار و حرکات خطرناک برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند، خبر داد.

سردار ناصر فرشید در تشریح اقدامات حوزه توقیف خودرو‌های متخلف و تغییر وضعیت مخل آسایش عمومی اظهار داشت: در راستای حفظ آرامش مردم و برخورد با رانندگان متخلف ضمن هماهنگی قضایی از ابتدای امسال بیش از ۸۰۰ خودرو که آلودگی صوتی داشتند، تغییر وضعیت دادند و یا ایجاد مزاحمت می‌کردند توقیف شده‌اند و این خودرو‌ها تا رفع اشکال در توقیف می‌مانند.

وی با اشاره به اینکه به غیر از این خودرو‌های توقیفی، بالای هزار دستگاه خودرو هم در سیستم توقیف شده است، افزود: برابر مقررات این خودرو‌ها برای هر بار تخلف ۴۰۰ هزار تومان اعمال قانون می‌شوند؛ البته این جریمه‌ها برای افرادی که قصد تخلف و اخلال در نظم عمومی را دارند، بازدارنده نیست.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در خصوص برخورد با سایر رانندگان نیز هزار و ۹۳۸ خودرو جریمه و اعمال قانون و به مراجع قضایی معرفی شدند که البته خودرو‌هایی که توقیف سیستمی می‌شوند، دیگر امکان گرفتن خدمت در سایر حوزه‌ها را ندارند.

سردار فرشید بیان داشت: افراد متخلف بدانند که پلیس در تمام رده‌ها با هدف حفظ آرامش مردم و تامین امنیت جامعه در سطح شهر حضور فعال دارد و با هرگونه عامل بر هم زننده آرامش مردم، برخورد قاطع می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار