در پی شهادت یحیی السنوار فرمانده شجاع حماس تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم پیامی صادر کرد.

 در پی شهادت یحیی السنوار فرمانده شجاع حماس تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یحیی سنوار هم به دوستان شهیدش پیوست. زندگی و مرگش انتخابی عزتمندانه بود و جبهه مقاومت با تقدیم چنین قهرمانانی به عالَم، صفحه دیگری را به افتخاراتش در مبارزه با طاغوت؛ صهیونیسم بین الملل افزود.

جوانان غیور فلسطینی باید در صحنه مبارزه با رژیم اشغالگر قدس، سنوار را که از مکتب مولود کعبه و سیدالشهداء (علیهما السلام) سخن می‌گفت؛ الگوی خویش قرار دهند.

او به درستی تشخیص داد که همچون امام خمینی (قدس سره) و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، باید فلسطین به مسئله اصلی و اول جهان اسلام و بشریت تبدیل شود. طراح طوفان الاقصی، اشغال فلسطین از سوی رژیم منحوس صهیونیستی را هزینه‌دارتر کرد و امروز مردم سراسر دنیا، نه فقط مسلمانان، بیش از گذشته با جنایات رژیم صهیونیستی آشناشده و نفرتشان از این غده سرطانی افزایش پیدا کرده است.

از سوی دیگر حضور این قهرمان مبارزه با اسرائیل غاصب در متن صحنه کارزار، اسلحه‌به‌دست و نه در تونل‌های امن، حکایت از شجاعت جوانان غیور فلسطینی دارد و با شهادت امثال سنوار و هنیه، اراده جوانان فلسطینی سست نخواهد شد و جبهه مقاومت شاهد روحیه‌ای قوی‌تر از گذشته در مبارزه با جانیان صهیونیست خواهد بود.

تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، شهادت دبیر سیاسی جنبش اسلامی حماس، یحیی سنوار را به ملت غیور فلسطین، جنبش حماس و جبهه قدرتمند مقاومت تسلیت گفته و از خداوند متعال، نابودی هرچه زودتر رژیم اشغالگر قدس و پیروزی ملت فلسطین و بازگشت آنان به قدس را استدعا دارد.

دبیرخانه‌ی تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار