تاجگردون گفت: اعضای این کمیسیون برای رفع مشکلات کرمان به جمع نمایندگان این استان می‌پیوندند و با آنان همراهی می‌کنند.

غلامرضا تاجگردون در نشست اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمان گفت: راهکار رفع برخی مسائل مهم مملکتی را در قانون گذاری از کرمان بهره گرفته ایم.

وی افزود: با وجود نزدیکی بودجه ۱۴۰۴ برخی از این موارد را در چارچوب قوانین پیگیری و پیشنهادات اتاق بازرگانی کرمان را در دستور کار قرار می‌دهیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آرزوی هر ایرانی است که حاج قاسم را از نزدیک زیارت کند، تصریح کرد: احساس کردیم باید کاری در گلزار شهدا کرمان انجام شود؛ زیرا شرایط موجود زیبنده این مکان مقدس نیست و می‌توانیم کمک حال باشیم تا از این مکان مقدس حمایت کنیم.

وی بیان کرد: پروژه‌های اقتصادی در شهرستان بم مشکلاتی دارند که می‌توانیم از آن ها حمایت کنیم.

تاجگردون با بیان اینکه مرمت اماکن باستانی با اثرگذاری مردم و خیران پیگیری می‌شود، افزود: موضوعات استان کرمان را با همت و همراهی نمایندگان پیگیری می‌کنیم.

وی با یادآوری اینکه نباید کرمان را با بزرگ کردن مشکلات کوچک کنیم، تصریح کرد: کرمان استانی بزرگ است و نقش آفرینی مردمان این خطه در اقتصاد ایران بسیار بارز است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: کرمان از امن‌ترین نقاط کشور است و حوادث تروریستی در همه جا از جمله تهران، مشهد و حتی مجلس نیز اتفاق افتاد که نباید بزرگ شود؛ چراکه بر حوزه گردشگری کرمان تاثیر نامناسبی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برخی از چالش‌های معادن خاص استان کرمان و یا ریز طرح یا پروژه است، تصریح کرد: همچنین موضوع فرآوری پسته باید مورد توجه قرار گیرد.

دیگر اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به اینکه همدلی مجلس دوازدهم و دولت چهاردهم می‌تواند مشکلات را رفع کند، به رفع چالش‌های استان کرمان از جمله آب، کشاورزی، صنعت و معدن، حمل و نقل ریلی و جاده ای، زیرساخت ها، تفویض اختیارات، مولدسازی مشارکت‌های دولتی و خصوصی با ظرفیت‌های قانونی تاکید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار