مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از توزیع ۵۰۰ بسته لوازم تحریر و کفش بین دانش آموزان نیازمند مهرستان در جنوب شرق این استان خبر داد.

سید محمدمهدی سجادی گفت: این اقلام به همت خیران و به ارزش ۱۱۸ میلیون تومان تهیه و توزیع شد.

وی ادامه داد: این جمعیت با اجرای طرح های مختلف نظیر طرح مهربانی و ارمغان مهر همزمان با آغاز سال تحصیلی با محوریت تهیه بسته‌های لوازم التحریر توسط اعضای جوانان برای دانش آموزان کمتر برخوردار اجرا می کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان مشارکت و نقش آفرینی اعضای جوانان این استان در طرح‌های عام المنفعه، حضور اعضای جوان در عرصه خدمات بشردوستانه را امیدبخش عنوان کرد و افزود: کانون‌های دانشجویی و دانش آموزی هلال احمر محیطی برای مرور شعارهای ناب انسان دوستی و عمل به آنها است.

وی با قدردانی از حضور همیشگی خیرین، نیکوکاران و اعضای جوانان و داوطلب هلال احمر در توزیع بسته های لوازم التحریر در بین دانش آموزان محروم و کم برخوردار این استان خاطرنشان کرد: سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر به‌ عنوان متولی آموزش و تربیت جوانان جامعه، طرح‌ های متنوعی در حمایت از ادامه تحصیل دانش‌آموزان محروم انجام داده و این طرح به دلیل داشتن مخاطبان خاص از اهمیت ویژه ای برخوردار است که امید داریم با یاری توانمندان و خیرین و احیای ارزش‌ های بشردوستانه حمایت همه‌ جانبه‌ای از سوی جامعه نیکوکاران در این طرح صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار