مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان گفت: این اداره کل شناسایی و معرفی زنان موفق و توانمند استان در همه زمینه‌ها را در اولویت قرار داده است تا در صورت نیاز از آنها حمایت کند.

زهرا ابراهیمی در نشست با فعالین مرکز بانوان سازمان فضای مجازی سراج سیستان و بلوچستان گفت: همواره برای معرفی، حضور و باور پذیری موثر دختران و بانوان این خطه از میهن اسلامی در عرصه‌های مختلف رسانه تلاش کرده ایم و این ظرفیت متشکل از دختران جوان و پویا بسیار اقدام ارزشمندیست.

وی ادامه داد: در این راستا احیای دوباره پنجشنبه‌های معرفی زنان موفق استان در راستای حمایت از بانوان کارآفرین و توانمند استان امری ارزشمند به شمار می‌رود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به ظرفیت فضای مجازی سراج در استان می‌توان از آن برای تربیت مترجمان زبان اردو که در زمان اربعین با ورود زائرین پاکستانی اباعبدالله (ع) به استان بسیار ضروریست استفاده کرد.

ابراهیمی ادامه داد: همواره دغدغه دعوت مترجمین زبان اردو به استان وجود داشته است و ایجاد یک تیم حرفه‌ای از زبان آموزان اردو در این منطقه امری ضروری به شمار می‌رود و باید هرچه سریع‌تر اقدامات جدی و موثر در این زمینه انجام شود تا برای پذیرایی و خدمت بهتر به زوار پاکستانی در اربعین ۱۴۰۴ مهیا شویم.

مدیر مرکز بانوان سازمان فضای مجازی سراج سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار با معرفی واحد‌های مختلف سازمان و تاکید بر حضور دختران فعال و توانمند به عنوان رابطین واحد‌های مختلف این سازمان افزود: این سازمان با ظرفیت‌های مختلف در برگزاری رویداد‌های رسانه ای، کارگاه‌های آموزشی با موضوعات هوش مصنوعی، سواد رسانه و فیک نیوزها، ساخت مستند، تولید محتوا‌های مناسبتی، برپایی موکب رسانه در ایام اربعین در مرز‌های ورودی زائرین پاکستانی، تولید محتوا به زبان اردو می‌تواند منشا اثرات مثبت در استان باشد.

اسما سارانی به تشریح ظرفیت‌های موجود در این سازمان و بهره مندی از قدرت خلاقیت و حضور دختران جوان نخبه و فعال در زمینه رسانه پرداخت و آمادگی این مجموعه را برای همکاری با استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار