مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین از توزیع ۱۸۳ هزار و ۲۵۰ حلقه تایر وارداتی و داخلی در سال جدید خبر داد.

محسن رستمی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین در نشست ستاد تنظیم بازار استان قزوین گفت: ۲۱۴ هزار و ۶۸ حلقه تایر خودرو به این استان تخصیص داده شده که ۱۸۳ هزار و ۲۵۰ حلقه تایر تاکنون توزیع شده است.

وی اضافه کرد: سهم تایر‌های وارداتی تخصیص داده شده به استان قزوین ۵۸ هزار و ۲۴۰ حلقه بود که از این تعداد ۴۰ هزار و ۷۷۱ حلقه توزیع شد، همچنین در حوزه تایر تولید داخلی نیز از ۱۵۵ هزار و ۸۲۴ حلقه تخصیص داده شده به استان، تعداد ۱۴۲ هزار و ۴۷۹ حلقه توزیع شده است.

رستمی در ادامه به مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جدید پرداخت و اضافه کرد: از صناف استان قزوین چهار هزار و ۵۲۵ مورد بازرسی صورت گرفته که منجر به تشکیل ۲۲۸ پرونده تخلفاتی اعم از سیگار، محصولات آرایشی و بهداشتی و مواد غذایی شده است.

این مسئول با بیان اینکه در این مدت هزار و ۲۹۱ مورد شکایت از سوی شهروندان به سامانه ۱۲۴ اطلاع داده شده است، یادآور شد: تاکنون هزار و ۲۵ مورد از شکایت‌ها رسیدگی شده و مابقی نیز در حال بررسی است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین بیان کرد: در هفت ماهه ابتدایی امسال، ۱۴ هزار و ۳۸۲ مورد بازرسی صورت گرفته که از این تعداد ۲ هزار و ۷۸۴ فقره پرونده تخلفاتی تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار