استاندار کردستان گفت: مستند سازی مناطق با بافت های فرسوده ضمن کمک به حفظ هویت و فرهنگی استان در بهبود کیفیت زندگی ساکنان تاثیر بسزایی دارد.

آرش زره تن لهونی در دیدار با معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اظهار کرد: مستندسازی بافت های فرسوده در راستای بهبود کیفیت زندگی ساکنان نیز مؤثر است.

وی بر اهمیت گسترش خدمات ثبتی و تسهیل دسترسی شهروندان به این خدمات تأکید و از رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک درخواست کرد با تخصیص اعتبار لازم، نمایندگی ثبتی در شهرستان سروآباد راه اندازی شود.

استاندار کردستان یادآور شد: این اقدام می‌تواند به افزایش رفاه حال شهروندان و تسهیل در امور ثبتی کمک شایانی کند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز بر مستندسازی مناطق حاشیه‌ای و اراضی قولنامه ای این استان تاکید کرد و گفت: با توجه به اجرایی شدن "قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول" سازمان ثبت اسناد همانند گذشته در تثبیت مالکیت و صدور اسناد بافت شهری، روستایی و اراضی کشاورزی اهتمام ویژه‌ای دارد.

حسن بابایی بر مستندسازی مناطق حاشیه‌ای و اراضی قولنامه‌ای این استان تاکید کرد و گفت: با توجه به اجرایی شدن « قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول» سازمان ثبت اسناد همانند گذشته در تثبیت مالکیت و صدور اسناد بافت شهری، روستایی و اراضی کشاورزی اهتمام ویژه‌ای دارد.

مستندسازی بافت‌های فرسوده شهرستان‌های استان و تسهیل در صدور اسناد اراضی کشاورزی، اجرایی کردن قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول در مشاوران املاک از موارد مهمی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار