تارنمای آمریکایی اینترسپت فاش کرد که حقایق جنگ روی زمین با آنچه رژیم تروریستی اسرائیل منعکس می‌کند بسیار متفاومت است.

وب سایت آمریکایی «اینترسپت» با اشاره به دروغ‌های تبلیغاتی ارتش رژیم تروریستی اسرائیل درباره نبرد‌ با نیروهای حزب الله در مرز‌های جنوب لبنان، حقایق جنگ میدانی و حقایقی را که اشغالگران صهیونیستی به دنبال جعل آن هستند، بررسی کرد.

براساس گزارش المیادین، ادعاهای دروغین ارتش رژیم تروریستی اسرائیل به منظور ارائه یک پیروزی دروغین به افکار عمومی این رژیم انجام می‌شود. در همین راستا این وب‌سایت آمریکایی اذعان کرد: اسرائیل و آمریکا تا حد زیادی از مرز‌های خود فراتر رفته‌اند. خوانندگان رسانه‌های غربی بر این باورند که مانور‌های اسرائیل از آغاز عملیات زمینی در لبنان به موفقیت شگفت‌انگیزی دست یافته است.

اینترسپت افزود: این اتفاق به دلیل فیلم برداری از بیانیه‌ی مطبوعاتی دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش اسرائیل از جنوب لبنان اتفاق افتاد. اما آنچه که این دروغ‌های رسانه‌ای پنهان کرده است، هزینه واقعی عملیات زمینی تاکنون بوده است.

این وب سایت آمریکایی نمایش رژیم تروریستی اسرائیل را رد و اعلام کرد: ارتش اسرائیل به عملیات زمینی خود ادامه می‌دهد، در حالی که فاصله واقعی به ندرت از روستاهای واقع در خط مقدم مرز فراتر می‌رفت. 

اینترسپت می‌افزاید: برخلاف ادعای مطرح شده تحت فشار در مقابل دوربین ها، رزمندگان حزب الله مرز را رها نکرده اند و درگیری با آنها برای نیرو‌های اسرائیلی همچنان مرگبار است چرا که در هفته گذشته حداقل ۵ نظامی اسرائیلی در درگیری با نیروهای حزب الله کشته شدند.

این وب سایت آمریکایی اذعان کرد که حزب الله دامنه عملیات خود را گسترش داده است، زیرا پهپاد‌ها به سربازان در عمق اسرائیل حمله کردند، از جمله حمله به یک پایگاه نظامی در نزدیکی حیفا در ۱۳ اکتبر که منجر به هلاکت ۴ نظامی و زخمی شدن حداقل ۵۸ صهیونیست شد. 

اینترسپت در ادامه گزارش خود افزود: موشک‌هایی به وزن ۳ تن به سمت تل آویو پرتاب می‌شود، در حالی که برجسته‌ترین رهبران حزب الله کشته (شهید) شده اند، شایعات در مورد نابودی این سازمان در حال حاضر بسیار اغراق آمیز است.

این وب سایت آمریکایی در پایان تاکید کرد که علی‌رغم واقعیت پیچیده روی زمین، مقامات صهیونیستی و حامیان آمریکایی آنها هم‌اکنون به آینده‌ای دور فکر می‌کنند که تاکنون عملی نشده است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار