مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر گفت: اگر اکنون تبدیل به قدرت منطقه‌ای شده‌ایم به برکت زحماتی است که پیشکسوتان سپاه در دوران مظلومیت و غربت انقلاب اسلامی متحمل شدند.

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت گفت: این مراسم با همت عقیدتی-سیاسی سپاه حضرت ولیعصر شکل گرفت که امسال یکی از برنامه‌های ابلاغی ما برگزاری برنامه‌های بصیرتی برای پیشکسوتان جهاد شهادت و خانواده‌شان است.

او افزود: هرچه ما داریم به برکت مجاهدت و سختی‌هایی است که پیشکسوتان در دوران مظلومیت و غربت انقلاب اسلامی متحمل شدند ولی اکنون ثمرات آن را می‌بینیم. 

حجت الاسلام رستگار اضافه کرد: کشور ما علی رغم همه توطئه‌های سیاسی، اقتصادی اجتماعی، فرهنگی و نظامی به برکت مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌های انقلاب امروز تبدیل به ابرقدرت منطقه و قدرت نوظهور در سطح جهان شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان یادآور شد: امروز ما به قدرت بازدارندگی رسیده‌ایم و جا دارد تا ارزش و زحمات پیشکسوتان را قدر بدانیم و با حضور در بین آنها احساسی را در آنها به وجود بیاوریم تا خود را جز لاینفک انقلاب اسلامی بدانند زیر نظر رهبر انقلاب نیز همین است که در سپاه بازنشستگی نداریم.

او می‌گوید: در صحنه‌های بصیرتی و تبیینی پیشکسوتان حضور دارند و از انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

برچسب ها: پیشکسوتان ، خوزستان ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.