معاون آموزش فرماندهی انتظامی استان خوزستان از برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در ۴ آبانماه ۱۴۰۳ خبر داد.

سرهنگ اسکندر عیسوند گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی و همچنین در راستای توسعه فرهنگ ورزش و نشاط اجتماعی و سلامتی همگانی در بین کار کنان انتظامی و خانواده‌های آنها و همچنین آحاد مختلف جامعه همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ساعت ۷:۰۰ صبح روز جمعه ۴ آبانماه از مکان اهواز- کتابخانه مرکزی واقع در ساحلی کیانپارس با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته انتظامی و به همراه برنامه‌های مفرح و اهداء جوایز مختلف، چون ۵۰ عدد دوچرخه و سایر جوایز ارزنده دیگر است.

معاون آموزش فرماندهی انتظامی استان خوزستان با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این پیاده روی همگانی گفت: امیدواریم شهروندان عزیز، ورزشکاران و کارکنان ادارات و سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و خصوصی، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها با حضور گسترده خود و خانواده هایشان در این همایش علاوه بر برخورداری از مزایای آن، بتوانند روزی بیاد ماندنی و پرافتخاری را برای خود و شهرستان اهواز رقم زنند.

سرهنگ عیسوند تصریح کرد: ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنها، شهروندان، تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا، ارتقای سلامت مردم، ترویج و توسعه ورزش همگانی و تامین سلامتی جسم و روح و بالا بردن روحیه نشاط و شادی از دیگر اهداف برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.