امام جمعه کرمان گفت: شهادت دو مجاهد جبهه مقاومت، یحیی السنوار وسیدهاشم صفی الدین نشان داد که در نگاه جهادی علیه استکبار، شیعه وسنی نداریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به حضور قریب ۱۰۰ نفر از طلاب و فضای حوزه علمیه قم در کرمان برای زیارت مرقد مطهر شهید سلیمانی گفت: شهادت دو شخصیت برجسته و دو مجاهد عظیم الشان جبهه مقاومت شهید یحیی السنوار و شهید سیدهاشم صفی الدین نشان داد که در نگاه جهادی علیه کفر و استکبار، خون شیعه و سنی در کنار هم به زمین ریخته می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی افزود: شهادت این فرماندهان این موضوع را برای همه مسلمانان روشن و واضح کرد که استکبار دشمن تشیع و تسنن و در یک کلمه دشمن اسلام محمدی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از روش‌های تربیت اسلامی الگوسازی است، اظهار کرد: در این حوزه شخصیت‌سازی و شخصیت‌پردازی اهمیت زیادی دارد و مسیر تبیین و تبلیغ در جامعه باید به گونه‌ای باشد که شخصیت‌های برجسته در جامعه مورد توجه قرار گیرند.

علیدادی سلیمانی اظهار کرد: جماعت صابرین از جمله گروه‌هایی هستند که در قرآن به عنوان الگو معرفی شدند.

وی گفت: صبر یک ویژگی روانی و یک ثبات درونی است که به وسیله آن آدمی مدیریت احساسات و هیجانات خود را در دست گرفته و در سختی‌ها و مشکلات مقاوم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: کسانی به مقام هدایت و پیشوایی جامعه می‌رسند که از صابرین باشند.

علیدادی سلیمانی افزود: در تربیت دینی باید خویشتن داری جدی گرفته شود.

وی عنوان کرد: اینکه امروز جمهوری اسلامی به یک الگو تبدیل شده برای این است که به خودش تکیه و توجه کرده و در نگاه به بیرون فقط خداوند را مورد توجه قرار داده است.

علیدادی سلیمانی گفت: استکبار با اسلامی که در آن دستورات و منویات نبی مکرم اسلام و امامان معصوم به آن توجه شده سر جنگ دارد و این دشمنی تا جایی پیش خواهد رفت که دیگر فرقی بین غزه و لبنان نیست.

وی افزود: در دوران ستمشاهی غرور ملی کشور ما سرکوب و لگدمال شده بود و انقلاب اسلامی پایانی بر تحقیر ملی ما بود انقلاب ما برای دفاع از غیرت دینی شکل گرفت و امروز به برکت انقلاب اسلامی، کشور ما در معادلات دنیا نقش پررنگی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: امروز نگاه جبهه مقاومت به ایران اسلامی، رهبری نظام و مردم ما است امروز جبهه استکبار با نقش آفرینی ظاهری اسرائیل با جبهه مجاهدان و مبارزان حق‌طلب در جنگ است و امروز غزه و لبنان در خط مقدم این جبهه قرار دارند.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه دولت با شعار جذاب و موثر وفاق کار خود را شروع کرده افزود: دولت مردان مواظب و مراقب باشند که به شعار وفاق در همه رده‌ها توجه شود بعضاً دیده شده که در عزل و نصب‌ها به این شعار بی‌توجهی شده است.

وی گفت:دولت مواظبت کند که از شعار وفاق ملی انحراف پیدا نکند.

علیدادی سلیمانی افزود: امیدواریم که جبهه وفاق و متحد درونی تحت امر رهبر عظیم الشان انقلاب بتواند رسالت خود را ارتباط با جبهه مقاومت و مواجهه تمام عیار با دشمن به نحو احسن انجام دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار