معاون فرماندار رفسنجان از آغاز سرشماری عمومی کشاورزی از ۱۲ آبان امسال همزمان با سراسر کشور با ۲۹ مأمور سرشماری در رفسنجان خبر داد.

علی آرمان معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رفسنجان در حاشیه برگزاری دوره آموزشی آمارگیران سرشماری کشاورزی در محل سالن نظام مهندسی این شهرستان گفت: دوره‌های آموزشی ماموران آمارگیر شهرستان رفسنجان در طرح سرشماری عمومی کشاورزی از چهارشنبه هفته گذشته آغاز شده است و تا سه شنبه هفته جاری ادامه دارد.

وی افزود: ۲۹ آمارگیر برای جمع‌آوری داده‌ها در طرح سرشماری پیش‌بینی شده است.

آرمان با تاکید بر ضرورت تعامل همه دستگاه‌ها برای اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی گفت: آمارگیران با مراجعه به تمامی منازل سطح شهر‌ها و روستا‌های رفسنجان (به غیر از شهر رفسنجان) و واحد‌های تولیدی، بهره‌برداران کشاورزی را شناسایی و روند سرشماری را انجام خواهند داد.

وی افزود: سرشماری عمومی کشاورزی جزو سرشماری‌های مهم در کشور است که در تصمیم گیری‌های کلان کشور موثر است.

آرمان بیان‌داشت: با توجه به کشاورزی بودن شهرستان، آمار بخش کشاورزی بسیار مهم است، اگر داده‌های درستی نداشته باشیم نمی‌توانیم اندازه گیری مطلوبی داشته باشیم. 

وی با اعلام اینکه مردم بدون هیچ گونه نگرانی اطلاعات صحیح را به ماموران سرشماری ارائه دهند، تصریح کرد: از این اطلاعات صرفا برای جمع بندی سطوح زیر کشت و بهره‌برداری‌های کشاورزی و به روز رسانی در آینده استفاده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار