مدیرعامل شرکت شرکت توزیع برق تهران گفت: در تابستان امسال ۶۵ درصد مشترکان تهران زیر الگوی مصرف برق بودند.

کامبیز ناظران، مدیرعامل شرکت شرکت توزیع برق تهران در نشست خبری بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق گفت: سال ۱۴۰۱ و اوایل ۱۴۰۲ اولین سند تحول در شرکت توزیع تهران بزرگ تدوین شد که ۷۰ پروژه تحولی برای امسال در دستور کار قرار گرفته است.

او می‌گوید: سامانه هوشمند نیز در تهران راه‌اندازی شده که از طریق آن شهروندان می‌توانند به وضعیت شبکه و نیاز‌های خود در حوزه انشعاب برق از طریق سامانه ۱۵۲۱ برنامه برق من یا سایت شرکت دسترسی داشته باشند. این سامانه با داده‌های مکانی کنترل خدمات را به‌طور کامل انجام می‌دهد تا اطمینان حاصل شود خدمات به مردم عزیز ارائه می‌شود.

او افزود: امسال تابستان بی‌سابقه‌ای باتوجه به افزایش دما و استمرار آن داشتیم و بیش از ۱۰ بار دمای تهران از ۴۰ درجه متجاوز شد که به ازای یک درجه ۲۰۰ تا ۲۵۰ مگاوات به بار شبکه تهران اضافه می‌شود. امسال در مرداد ۱۳ درصد بیشتر تامین برق داشتیم و رشد پیک تهران به عدد ۸.۲ درصد رسید.

او می‌گوید: بر اساس برنامه ریزی‌ها ۱۴ مگاپروژه از ابتدای آبان رسما آغاز به کار کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ هزار مشترک در شهر تهران داریم که حدود ۷۵ درصد مشترکان بخش خانگی هستند و مصرف آنها حدود ۴۶ درصد بخش تهران را شامل می‌شود. در تابستان امسال ۶۵ درصد مشترکان تهران زیر الگوی مصرف برق بودند. الگوی مصرف در ماه‌های گرم ۳۰۰ کیلووات بر ساعت است و سایر ماه‌ها حدود ۲۰۰ کیلووات بر ساعت است و حدود ۱۵ درصد مشترکان تهران نزدیک الگوی مصرف بودند.

او گفت: اکنون شبکه برق تهران در حالت پایداری کامل است. برای تامین برق مورد نیاز این کلان‌شهر هیچ مشکلی نداریم و برق را به صورت پایدار تامین می‌کنیم.

برچسب ها: صنعت برق ، برق تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار