سخنگوی پالایشگاه تهران از شرایط ایمن و پایدار در پالایشگاه تهران خبر داد و تأکید کرد که هیچ تهدیدی متوجه این پالایشگاه نیست.

شاکر خفایی، سخنگوی پالایشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن تکذیب هدف قرار گرفتن پالایشگاه تهران بیان کرد: پالایشگاه تهران کاملاً ایمن و پایدار در حال تولید فرآورده‌های نفتی استراتژیک است و شرایط کاملاً عادی است و یک روز عادی را سپری می‌کنیم و پالایشگاه، روزانه ۲۵۰ هزار بشکه نفت خام را به فرآورده‌های نفتی تبدیل می‌کند و در حال حاضر، به ادامه فعالیت خود می‌پردازد و هیچ اتفاقی هم نیفتاده است و هیچ تهدیدی متوجه پالایشگاه تهران نیست.  

سخنگوی پالایشگاه تهران تأکید کرد: بنده قویاً موضوع هدف قرار گرفتن پالایشگاه تهران در حمله بامداد گذشته رژیم صهیونیستی به اهدافی در کشور را تکذیب می‌کنم و هیچ‌گونه اتفاقی نیفتاده و شرایط در پالایشگاه تهران ایمن و پایدار است.  

خفایی افزود: ظرفیت اسمی پالایشگاه تهران ۲۵۰ هزار بشکه نفت خام در روز است و ممکن است ۵ هزار بشکه کمتر و بیشتر شود ولی با شرایط ایمن و پایدار ۲۵۰ هزار بشکه نفت خام در روز است.  

وی خاطرنشان کرد: خدمت هموطنان عزیز عرض می‌کنم خادمین آنها در پالایشگاه تهران به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند تا بتوانند فرآورده‌های نفتی استراتژیک مورد نیاز کشور عزیزمان را با شرایط ایمن و پایدار به آنها تقدیم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار