فعال حوزه فرهنگ و آموزش گفت: اصحاب فرهنگ، ادب و هنر بخش مهم و جدانشدنی تاریخ و شناسنامه کشورمان هستند.

محمد ابراهیم انصاری لاری در آیین نکوداشت نیم قرن خدمات فرهنگی داریوش نویدگویی از پیشکسوتان فرهنگی و صنعت چاپ و نشر فارس در شیراز گفت: بزرگداشت خادمین فرهنگ از اصل و اساس اقدامی خوب و شایسته است و باید بیشتر شاهد چنین اقداماتی و کار‌هایی باشیم.

او ادامه داد: برگزاری آیین‌های بزرگداشت خادمین فرهنگ و کسانی که عمرشان را در این راه و برای توسعه فرهنگی و پیشبرد مسائل فرهنگی و زنده کردن تاریخ و فرهنگ استان مصروف کرده‌اند وظیفه همه است.

انصاری لاری اظهار کرد: اشخاصی همانند داریوش نویدگویی که شایسته چنین نکوداشت‌ها و بزرگداشت‌هایی هستند در استان داریم و این اتفاق کمک خواهد کرد که جوانتر‌ها با این شخصیت‌ها و خدمات و آثارشان بیشتر آشنا شوند.

استاندار اسبق فارس گفت: قطعا باید قدردان اصحاب فرهنگ و ادب و هنر باشیم و خدمات آنها را ارج بنهیم و اگر چنین کنیم شاهد پیشبرد فرهنگی جامعه خواهیم بود.

انصاری لاری گفت: فکر می‌کنم اینگونه اقدامات و کار‌های مبارک و میمون باید بهتر و بیشتر تکرار شود و اهل فرهنگ و هنر و علاقه‌مندان به حوزه چاپ و نشر و ادب دور هم جمع شوند و یکدیگر را ملاقات کنند.

کسب عنوان ۲ دهه ناشر برتر ملی، دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضوهیات مدیره ها، شورا‌ها و بنیاد‌های خیریه و فرهنگی کشور و استان، اهدا کننده ده‌ها هزار جلد کتاب‌های مفید، نسخ خطی، قرآن‌های نفیس، اسناد و مدارک تاریخی به مراکز علمی، دانشگاهی، آموزشی و فرهنگی، برگزار کننده آیین‌های ملی و بین المللی تجلیل و تقدیر از مفاخر بزرگ برخاسته از شیراز و فارس و دریافت کننده افزون بر هزار لوح سپاس از بالاترین شخصیت‌های اجرایی کشور طی چهل سال اخیر از جمله موفقیت‌ها و فعالیت‌های داریوش نوید گویی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار