فرماندار کوهبنان گفت: ایران اسلامی در پرتو منویات مقام معظم رهبری طومار غده سرطانی اسرائیل را در هم خواهد پیچید.

جلسه شورای آموزش و پرورش کوهبنان به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه، جانشین ناحیه مقاومت بسیج، مدیر آموزش و پرورش، جانشین انتظامی شهرستان، مسئول اجرایی دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر اعضا در محل سالن کنفرانس آموزش و پرورش برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان گفت: جا دارد از برترین‌های مسابقات استانی، کشوری و کنکور سراسری در مراسم نماز جمعه تجلیل شود.

وی تصریح کرد: باید استعداد‌های نهفته دانش آموزان شناسایی و در راستای شکوفا کردن آنان تلاش شود.


امام جمعه کوهبنان افزود: در آستانه ۱۳ آبان قرار داریم، با توجه به شرایط موجود باید برنامه ریزی شود برنامه‌ای در خور شان برگزار شود که ان شاءالله به زودی شاهد زوال و نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

مجید توکلی فرماندار کوهبنان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان همیشه جاوید و آروزی صحت و سلامتی برای مقام معظم رهبری گفت: ایران اسلامی در پرتو منویات مقام معظم رهبری طومار غده سرطانی اسرائیل را در هم خواهد پیچید.

وی تصریح کرد: مردم فهیم ایران اسلامی همواره پا به رکاب و آماده هستند؛ لذا پس از تحرک صبح امروز با آرامش خود درس بزرگی به استکبار جهانی دادند که از آرمان‌های خود کوتاه نمی‌آیند.

فرماندار کوهبنان بیان داشت: پدافند قوی موشکی و قدرت بالای سپاه پاسداران ایران اسلامی مانع اقدامات متجاوزین به ایران اسلامی شد.

وی ابراز داشت: با توجه به آمار دانش آموزان و محرومیت منطقه قبولی بسیار خوبی در آزمون سراسری خصوصا در رشته پزشکی، پیرا پزشکی و پرستاری حدود سه درصد داشتیم.

توکلی افزود: جا دارد برای برترین‌های کنکور سراسری و مسابقات جشن باشکوهی برگزار شود؛ همچنین تلاش شود دانش آموزی از تحصیل محروم نشود.
در این مراسم احمد معصومی گفت: بیش از ۹۵ درصد دانش آموزان کوهبنان در آزمون سراسری کنکور حائز رتبه و قبولی در دانشگاه‌ها شدند .


وی تصریح کرد: طی امسال حدود ۹ نفر قبولی رشته دبیری از دبیرستان علی بن ابیطالب، سه نفر قبولی دانشگاه فرهنگیان از دبیرستان دخترانه الزهرا و ۴ نفر قبولی در رشته پزشکی داشتیم.

 حسن شبان جانشین ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان هم گفت: در شرایط موجود حفظ آرامش، وحدت و انسجام ملی ضروری است که این مهم باعث پیروزی جبهه مقاومت خواهد شد.

وی تصریح کرد: اعتماد به نظام و دریافت محتوا از مراجع رسمی می‌تواند بر سرعت بخشیدن به پیروزی موثر خواهد بود.

شبان بیان داشت: در هفته پدافند غیر عامل هستیم که جا دارد در تمامی موارد مراجعه به سیستم رسمی آموزش و پرورش با هماهنگی صورت گیرد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج افزود: اردوی راهیان نور ویژه دختران از کوهبنان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس به زودی در شهرستان انجام خواهد شد.

وی از تشکیل شورای هماهنگی مراسم ۱۳ آبان خبر داد و گفت: این مراسم طبق روال سال‌های گذشته از میدان شهدا شروع و تا اداره آموزش و پرورش ادامه خواهد داشت.

شبان بیان داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و کتابخوانی با موضوع ۱۳ آبان، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز، برپایی موکب در مسیر راهپیمایی از جمله برنامه‌های ۱۳ آبان هستند.

وی تاکید کرد: باید چرایی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برای دانش آموزان تبیین شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسبج کوهبنان گفت: جا دارد طرح مهدی یاران برای گسترش و ترویج فرهنگ مهدویت در مدارس اجرا شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار