یک مقام در وزارت بهداشت غزه می‌گوید پس از یورش صهیونیست‌ها به بیمارستانی در شمال غزه و بازداشت تمام کارکنان مرد آن، هنوز سرنوشت آنان مشخص نیست.

مدیر بیمارستان‌های صحرایی وزارت بهداشت غزه در خصوص وضعیت کنونی بیمارستان «کمال عدوان» در شمال غزه گفت که صهیونیست‌ها پرسنل پزشکی را بازداشت کرده و متاسفانه هنوز از سرنوشت آنها خبری در دسترس نیست. 

به گزارش الجزیره، این مقام بهداشتی غزه گفت که نیرو‌های صهیونیست برای جلوگیری از از نجات مجروحان فلسطینی، دارو‌های بیمارستان را از بین بردند و هشدار داد که برای تخلیه مجروحان به مداخله سازمان جهانی بهداشت نیاز دارد. 

در حالی که سازمان جهانی بهداشت هشدار داده که «تاریک‌ترین لحظات جنگ» در شمال غزه در حال وقوع است، نیرو‌های صهیونیست امروز به بیمارستان «کمال عدوان» در شمال غزه حمله کرده و در حالی که زنان را در یکی از اتاق‌های بیمارستان بدون آب و غذا محبوس کرده بودند، تمامی کارکنان مرد را بازداشت کردند. 

وزارت بهداشت و مدیر بیمارستان می‌گویند که پس از روز‌ها محاصره، صهیونیست‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته دو بار وارد محوطه بیمارستان شده و به سمت بخش‌هایی از این مجتمع آتش گشودند. 

بنا به گفته مقامات بهداشتی، منابع این مرکز درمانی رو به اتمام است و در همین حال مجروحان شدیدا به کمک احتیاج دارند. 

کمال عدوان یکی از سه بیمارستان شمال غزه و نزدیکترین بیمارستان به اردوگاه آوارگان جبالیا است. علیرغم ظرفیت محدود، این بیمارستان در طول ماه‌های اخیر اکثر مجروحان را پذیرا بوده است.

مترجم: زهرا نجفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار