جنبش مقاومت فلسطین از همه آزادگان جهان خواست برای اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی در راهپیمایی خشم جمعه شرکت کنند.

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در بیانیه‌ای از آزادگان جهان خواست تا فردا در جمعه خشم علیه جنایات رژیم صهیونیستی شرکت کرده و در راهپیمایی‌های گسترده به خیابان‌ها بیایند.

براساس گزارش النشره، حماس در خصوص این راهپیمایی گفت که این راهپیمایی برای کشتار جاری در شمال نوار غزه که منجر به شهادت صد‌ها نفر و آواره شدن هزاران نفر و سوزاندن خانه‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز آوارگان شده و خط بطلانی بر تلاش اشغالگران برای اجرای طرح‌های آوارگی مردم غزه است.

شایان ذکر است که حماس یکشنبه گذشته با صدور بیانیه‌ای از کشور‌های مسلمان و امت اسلامی خواست که در پی ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و قتل‌عام مردم بیت‌لاهیا در سایه حمایت آمریکا، سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا را در کشور‌های خود طی روز جمعه محاصره کنند.

در همین راستا و در پی پخش تصاویر و کلیپ‌های مربوط به آوارگی و رنج مردم غزه، کاربران فضای مجازی چند روزی است که با هشتگ #محاصره_سفارتخانه‌ها، پویش گسترده‌ای را در حمایت از محاصره سفارت‌خانه‌های رژیم اسرائیل و آمریکا در سراسر جهان آغاز کرده‌اند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار