رئیس اداره ورزش و جوانان سراوان گفت: زمین چمن مصنوعی روستای گروکان واقع در بخش مرزی بم‌پشت، طی مراسمی با حضور مقامات استانی و شهرستانی افتتاح شد.

محمدرضا گمشادزایی  با اشاره به اهمیت‌دادن به ورزش در روستاها در راستای ترویج فرهنگ ورزش و شناسایی و شکوفایی استعداد روستاییان در ورزش، بیان کرد: زمین چمن مصنوعی با حضور معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار بم پشت و ورزشکاران در روستای گروکان به بهره‌برداری رسید.

 وی افزود: این زمین ورزشی به مساحت بیش از ۱۳۵۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان ساخته شده است و هدف از آن، توسعه فضاهای ورزشی و افزایش مشارکت جوانان در فعالیت‌های سالم و اجتماعی است.

همچنین هاشم‌زهی معاون عمرانی فرمانداری در حاشیه افتتاحیه این زمین چمن مصنوعی بر اهمیت بالای ساخت و نگهداری فضاهای ورزشی تأکید کرد و اظهار داشت: در این راستا بالاترین میزان مشارکت مردمی در ایجاد این فضاها صورت‌گرفته است.
 
 وی بر لزوم نگهداری بهینه از فضاهای ورزشی به‌عنوان بخشی از سرمایه ملی تأکید و از همه مسئولین و شهروندان خواست تا در نگهداری و حفظ این فضاها کوشا باشند.

 میرک‌زهی بخشدار بم‌پشت، ضمن ابراز خرسندی از نگاه ویژه دولت به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در منطقه، گفت: در سال‌های اخیر با حمایت دولت و مشارکت گسترده مردمی، شاهد به‌ثمررسیدن طرح‌های متعدد در این بخش مرزی بوده‌ایم.
 
 وی افزود: کلیه دستگاه‌های متولی باید به ایجاد و گسترش چمن مصنوعی باتوجه‌به نیاز مبرم جوانان بااستعداد توجه ویژه‌ای داشته باشد تا از طریق این امکانات، بتوان از آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کرد.

 بخشدار بم پشت خاطرنشان کرد: این مراسم، با استقبال گسترده مردم و ورزشکاران محلی همراه بود و نویدبخش روزهای روشن‌تری برای توسعه ورزش و فرهنگ در این بخش مرزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار