شبکه باران با تولید و پخش برنامه «گیله وا» به دنبال امید آفرینی در بین روستاییان گیلان است.

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: برنامه «گیله وا» با هدف ایجاد امید، نشاط و انگیزه در بین مخاطبان به ویژه روستاییان در شبکه باران تهیه و تولید می‌شود.

این برنامه با هدف ایجاد امید، نشاط و انگیزه در مردم به ویژه تولید کنندگان روستایی، ارتقای اقتصاد جامعه روستایی با معرفی روستا، معرفی کارآفرینان، نیرو‌های جهادی و انقلابی و معرفی خانواده‌های پرجمعیت بر اساس سند تحول رسانه ملی و ترغیب مخاطبان به حفظ سلامت با رویکرد ورزش‌های بومی و محلی و بازی‌های مفرح با امکانات و ابزار روستایی تهیه و پخش می‌شود. 

گفتگو با دهیار و اهالی روستا برای معرفی بهتر روستا، گفتگو با نیرو‌های جهادی و انقلابی، گفتگو با کار آفرینان، مسابقه سفره گیلانی، معرفی غذا‌های محلی روستا توسط زنان روستایی، معرفی خانواده‌های پرجمعیت روستا، مسابقه پرسش و پاسخ بین دو گروه شرکت کننده از اهالی روستا، مسابقه عملی با ابزار و ادوات کشاورزی و اهدای جوایز بخش‌های مختلف این برنامه را تشکیل می‌دهد.

برنامه «گیله وا» به زودی پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه باران پخش و روز‌های جمعه از ساعت ۱۰:۱۵ و دوشنبه از ساعت ۱۹:۱۵ از شبکه استانی باز پخش خواهد شد.

دست اندرکاران این برنامه تلویزیونی عبارتند از:

تهیه کننده و کارگردان: فرهاد خجسته کلام، دستیار تهیه: اسماعیل حاجتی، تصویربرداران: امیر نوربخش، فرزاد عاشوری و محمد قویدل، مجری: حمیده خمامی، تدوین: بهروز مرادی، گوینده متن: ابوذر مزار جلالی و گرافیست: برزو فرشاد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.