حجت الاسلام رستگار گفت: سیاست زیرکانه ایران در جنگ با اسرائیل ضربات پینگ پنگی است که تاکنون توانسته دشمن را تضعیف و از جنگ بزرگ جلوگیری کند.

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان می‌گوید: بعضی ها در شبکه های اجتماعی خواستار پایان زد و خوردهای «پینگ پُنگی» ایران و اسرائیل هستند و می‌گویند جمهوری اسلامی باید کار را تمام کند، این دوستان احتمالا نمیدانند درگیری «پینگ پُنگی» یا اصطلاحا tit for tat اکنون ۴۵ سال است که با آمریکا و اسرائیل جریان دارد و در سایه همین سیاست زیرکانه است که ایران توانسته ضمن تضعیف دشمنان قدرتمند نظامی، سیاسی و اقتصادی، از جنگ های زیادی نیز جلوگیری کند. پیشرویِ ذره ذره ایران را شاید شما تعلل بنامید، لیکن آگاهان به مسائل منطقه و جهان موفقیت مینامند. 

او افزود: آنها پیروزی های جمهوری اسلامی را دقیقا حاصل همین صبر میدانند. شما وقتی صبور هستید، بهتر فکر میکنید، در کمین بهترین فرصت ها مینشینیدو کاری ترین ضربات را در مناسب ترین زمان و مکان وارد میکنید. آنچه اینجا گفته شد معنایش پاسخ ندادن به رژیم صهیونیستی و ورود نکردن به عملیات وعده صادق ۳ با یک اقدام دردناک نیست، بلکه نفی برداشتن سطوح میانی و پریدن به سطح آخر است. فهمیدن اینکه جنگ تاکتیک دارد، تکنیک دارد، سطح دارد، و گام به گام پیش میرود سخت نیست.

حجت الاسلام رستگار اضافه کرد: ما اگر قرار بود مثلا از ۲۰ یا ۳۰ سال پیش صبوری را کنار میگذاشتیم و به درگیری های جدیِ بدون سطح بندی ورود میکردیم اکنون اینجا نبودیم. اتفاقا سنگ ها را وقتی روی میچینید، آن تکه های آخر را باید با دقت بیشتری بچینید چون اشتباه در مراحل پایانی می‌تواند باعث هدر رفتن تمام زحمات شما در مراحل قبلی بشود و سنگ ها فرو بریزند! یکسره کردن کار اسرائیل یک پروژه ترکیبی، هماهنگ، و حساب شده است که در آن هر طرفی یک نقشی دارد؛ و طبیعتا وظیفه ایران اگرچه مهمتر، اما ایفای همه نقش ها نیست. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر در پایان یادآور شد: در جنگ پیروزی و شکست، هر ۲ وجود دارد؛ یعنی در اوج قدرت دفاعی هم که باشی، حمله دشمن را هم به سخره بگیری، ۹۵ درصد موشک هایش را هم بزنی، باز ممکن است که خساراتی وارد آید و حتی ۴ شهید نیز تقدیم بکنی اما یک مبارز واقعی و هوشمند وقتی در برابر دشمنی تا بن دندان مسلح قرار میگیرد، انرژی اش را در طول درگیری تقسیم می‌کند، تا نه نفس کم بیاورد و نه رقیب بتواند جلوی ضربه هایش را بگیرد. 

او گفت: شما فکر میکنید آیت الله سید علی خامنه ای چگونه کشتی طوفان زده انقلاب را از اقیانوس های متلاطم پر خطر عبور داده و حالا به ساحل نزدیک کرده است؟! یادتان نمی آید آن روزی که دشمن میخواست ما را سر دوراهی جنگ و مذاکره قرار دهد، با قاطعیت گفت جنگ نمی‌شود، مذاکره نمیکنیم. با وجود چنین فرماندهی آیا نیاز است من و شما برای نیروهای مسلح تکلیف معین کنیم و باعث نگرانی بی جهت مردم شویم؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار