ششمین همایش رزمندگان دوران دفاع مقدس گردان مسلم‎بن‎عقیل در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

به گزارش

گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران

، فرمانده گردان مسلم‎بن‎عقیل هشت سال دفاع مقدس در گرگان با بیان اینکه این همایش با حضور رزمندگان استان‎های گیلان، مازندران و گلستان، خانواده‎های آنان و مسئولان ارشد استانی برگزار ‌شد، اظهار داشت: هر ساله به منظور پاسداشت و یادآوری خاطرات شهیدان دوران دفاع مقدس، همایشی برگزار می‎کنیم که تجدید میثاقی با شهدا و امام شهدا ببندیم.

تقی ایزد به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و اذعان داشت: این همایش باید زمینه‎ای فراهم کند تا خودمان را گم نکنیم و تلنگری برای یک سال عمرمان باشد و نقطه آغازی برای اینکه بدانیم عزت و آبروی‎مان از شهداست و نباید از آن غافل شویم.

وی اضافه کرد: برگزاری چنین جلساتی سبب می‎شود تا نسل سوم انقلاب با افکار رزمندگان دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند و برای خانواده‎ها و کسانی که آن دوران را لمس کرده‎اند موجبات دلگرمی و امید به آینده را فراهم ‎آورد و می‎تواند زمینه شکوفایی افکار امام راحل و مقام معظم رهبری را در جامعه بیش از پیش، ظهور و بروز دهد.

همچنین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان از برگزاری اختتامیه دومین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس با عنوان سرخدار خبر داد.

سید ابوالحسن میرکریمی به اهداف این جشنواره اشاره کرد و ابراز داشت: تقویت پایگاه خاطره‌نویسی، شناسایی و ترغیب اهل قلم، ثبت و چاپ آثار فاخر و همچنین جمع آوری خاطرات رزمندگان و سایر صنوف دفاع مقدس و ترویج و اشاعه این فرهنگ از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.