مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: وضعیت کنونی ورزشگاه تختی در شأن ورزش خراسان رضوی نیست در حالی که این ورزشگاه ویترین ورزش استان محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از مشهد، علی‌اکبر هاشمی جواهری در این جلسه که با حضور معاونان اداره‌ کل و تعدادی از روسای هیئت‌های ورزشی مستقر در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه ورزشی تختی یکی از قدیمی‌ترین و با ارزش‌ترین مجموعه‌های ورزشی کشور محسوب می‌شود که بازیکنان و تیم‌های ورزش بزرگی از استان‌های مختلف کشور از مسابقه در این مجموعه خاطرات خوبی را به خاطر دارند.

وی افزود: وضعیت کنونی ورزشگاه تختی در شأن ورزش خراسان رضوی نیست در حالی که این ورزشگاه ویترین ورزش استان محسوب می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی با قدردانی از زحمات محسن صفار مدیر قبلی مجموعه تختی، گفت: تمام هیئت‌های ورزشی مستقر در این مجموعه اعم از فوتبال، کاراته، وزنه‌برداری، ورزش‌های روستایی و عشایری، شنا، ژیمناستیک و . . . باید با کمک و یکدلی و مشارکت با احمد صالح نژاد مدیر جدید مجموعه ورزشی تختی سیب بازگشت این مجموعه به روزهای خوب خود شوند.

هاشمی جواهری آینده خوبی را برای این مجموعه ورزشی پیش‌بینی و اظهار کرد: امسال بودجه خوبی از سوی اداره‌کل برای مرمت قسمتی از پیکره این مجموعه در نظر گرفته شده است.

وی وظیفه مدیر چنین مجموعه‌ای را بسیار سنگین ارزیابی کرد و گفت: با عزم جدیدی که بین اهالی ورزش استان به وجود آمده است، اداره‌کل ورزش و جوانان استان با جدیت از تمام مدیران مجموعه‌های ورزشی حمایت می‌‌کند، تا آنها بتوانند با قبول چنین مسئولیت سنگینی با انجام مدیریت مناسب وضعیت مجموعه‌های ورزشی را سرو سامان دهند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.