نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در شهرستان تفت از رقابت بیش از 400 داوطلب کنکور سراسری در دانشگاه پیام نور تفت خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرگاران ، اکبر ذوالفقاری امروز در یزد اظهار داشت: دانشگاه پیام نور مرکز تفت آماده برگزاری کنکور سراسری سال 91-90 در این واحد دانشگاهی است.

وی خاطرنشان کرد: کنکور سراسری سال 91-90  هشتم تیرماه تا 10 تیرماه در دانشگاه پیام نور مرکز تفت برگزار خواهد شد.

ذوالفقاری با بیان اینکه اقدامات و مقدمات برگزاری این آزمون در این مرکز دانشگاهی فراهم شده است، افزود: در این آزمون بیش از 430 داوطلب در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی فنی، هنر، علوم تجربی، زبان‌های خارجی و علوم انسانی رقابت می‌کنند.

وی یادآور شد: در رشته علوم ریاضی و فنی 41 نفر از خواهران و 76 نفر از برادران، در رشته هنر 9 نفر از خواهران و 12 نفر از برادران، در رشته علوم تجربی 62 نفر از خواهران و 67 از برادران، در رشته زبانهای خارجی، 22 نفر از خواهران و 18 نفر از برادران و علوم انسانی، 72 نفر از خواهران و 57 نفر از برادران در دانشگاه پیام نور تفت با یکدیگر رقابت می‌کنند.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز تعداد زیادی از داوطلبان کنکور سراسری در استان یزد در دانشگاه پیام نور تفت به عنوان بزرگترین واحد دانشگاهی استان یزد با یکدیگر به رقابت پرداختند./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.