معاون وزیرراه وشهرسازی گفت: ثبت نام کسن ویژه که در تهرانسر،حکیمه وچیتگر وپردیس بعد از اسکلت گذاری آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرویس افتصادی باشگاه خبرنگاران ابولفضل صومعلو در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه  تا  کنون 265 هزار واحد مسکن مهر در دست اجرا داریم گفت: 200 هزار واحد از این تعداد در شهرهای جدید و65 هزار واحدنیز در شهرستان های استان تهران در حال اجرا است .

صومعلو با اشاره به ثبت نام 70 هزار نفر در مسکن مهر پردیس اظهار داشت: با ثبت نام مسکن مهر 70 هزار در پردیس بخش زیادی از مستاجران به آن مکان ها منتقل می شوند، ضمن آنکه اغلب مشکل قیمت ها را در اوایل و اواخر تابستان که فصل نقل و انتقالات است داریم.

معاون وزير راه و شهرسازي يكي از راه‌هاي كنترل قيمت مسكن در كشور به ويژه تهران را ساخت مسكن مهر و مسكن ويژه عنوان و اظهار كرد: ‌ساخت 265 هزار واحد مسكوني در استان تهران از برنامه‌هاي ماست ضمن آن كه 70 هزار نفر تا به امروز در برنامه پرديس جديد ثبت نام كرده‌اند.

وي يادآور شد: 115 هزار واحد نيز در كرج جزو برنامه‌هاي ما است كه به نظرم تحويل آن‌ها خيلي تاخير ندارد.

معاون وزیرراه وشهرسازی تصریح کرد:8 هزار واحد در تهرانسر و2 هزار واحد در حکیمه در مرحله آماده سازی قراردارد .

صومعلو در ادامه اظهار داشت: تعداد واحدهاي در حال ساخت و تحويل مسكن مهر در تهران چند برابر مستاجرين اين شهر است، بنابراين اگر مستاجرين به اين واحدها منتقل شوند مشكل مسكن نخواهيم داشت.

وی همچنين اعلام كرد: در شهر جديد پرديس در مرداد و شهريور ماه امسال پنج هزار و در شهر جديد پرند تا مرداد ماه هشت هزار واحد ديگر تحويل خواهد شد که در مجموع در استان تهران 247 هزار واحد در سال 91 به بهره برداري مي‌رسد.

معاون وزير راه و شهرسازي با تاكيد بر آن‌كه به دليل بهره برداري از مسكن مهر سال آينده مشكلي در زمينه مسكن نخواهيم داشت گفت: تاكنون در سطح كشور 800 هزار واحد به مرحله نازك كاري رسيده‌اند كه از اين بين 441 هزار واحد به انشعاب گاز، 489 هزار واحد به انشعاب برق، 488 هزار واحد به انشعاب آب و 191 هزار واحد به انشعاب فاضلاب متصل هستند.

 

وي خاطرنشان كرد: تعداد كل واحدهاي مسكن مهر چهار ميليون و 360 هزار واحد است كه از اين بين يك ميليون و 800 هزار واحد مربوط به روستاها، 380 هزار واحد در شهرهاي زير 25 هزار نفر جمعيت و بقيه در شهرهاي بالاي 25 هزار نفر جمعيت ساخته مي‌شوند.

 

صومعلو همچنين از راه اندازي متروي پرند با طول 95 كيلومتر در سال 92 و از راه اندازي پل روگذر براي 70 هزار واحد شهر جديد پرديس خبر داد كه ساكنين اين شهر را به آزادراه مرتبط مي‌كند خبر داد./س

 

 

برچسب ها: مسکن ، ویژه ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار