منابع نزديک به دولت عراق گفتند که دو هزار نفر از مجموع سه هزار نفر عناصر گروهک تروريستي منافقين از اردوگاه اشرف به بغداد منتقل شده‌اند.برخي از کشورهاي اروپايي آمادگي خود را براي پذيرش تعدادي از عناصر گروهک تروريستي منافقين در خاک خود ابراز داشته‌اند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، منافقين با وضعيتي سخت رو به رو هستند و اکثر آنها از پادگان اشرف خارج شده‌اند. اين در حالي است که سران منافقين همچنان به سختگيري هاي خود عليه افراد باقيمانده گروهک خود ادامه مي دهند.

بسياري از اعضاي منافقين به صورتي غير اختياري همچنان به عنوان مهره هاي مسعود رجوي و مريم قجر عضدانلو مشغول فعاليت هستند .روند انتقال عناصر گروهک تروريستي منافقين از اردوگاه اشرف در استان ديالي به يک اردوگاه در شهر بغداد به عنوان مقدمه‌اي براي اخراج نهايي آنها از عراق بي وقفه در جريان است.

دولت عراق طرحي را با هماهنگي سازمان ملل متحد براي انتقال عناصر گروهک تروريستي منافقين براساس اقدامات شديد امنيتي تدوين کرده و دو راه را براي آنها باز گذاشته است و آن اينکه يا به ايران بازگردند يا به يک کشور اروپايي پناهنده شوند.دولت عراق قصد دارد که پرونده اردوگاه اشرف را به طور کامل ببندد و باقي ماندن گروهک تروريستي منافقين در عراق را نقض حاکميت اين کشور مي داند و سياستمداران عراقي از سال 2003 ميلادي تاکنون بر اخراج عناصر اين گروهک اصرار دارند.

مارتين کوپلر نماينده سازمان ملل متحد در عراق در جديد ترين اظهار نظر خود گفت که دو سوم عناصر اين گروهک از اردوگاه اشرف در استان ديالي به شهر بغداد به عنوان مقدمه اي براي اخراج از عراق منتقل شده اند.مسئولان عراقي مي گويند که وجود اين گروهک تروريستي در خاک عراق مغاير با قوانين اين کشور بوده و به منافع آن زيان وارد مي کند.

منابع نزديک به دولت عراق گفتند که دو هزار نفر از مجموع سه هزار نفر عناصر گروهک تروريستي منافقين از اردوگاه اشرف به بغداد منتقل شده‌اند.برخي از کشورهاي اروپايي آمادگي خود را براي پذيرش تعدادي از عناصر گروهک تروريستي منافقين در خاک خود ابراز داشته‌اند.

با اين وجود بسياري از کشورهاي غربي در خصوص پذيرش اين عناصر تروريست در خاک خود با ترديدهايي رو به رو هستند. منافقين در هر کجا باشند مولد ترور و خشونت و وحشت هستند.همين مسئله سبب شده است تا اربابان غربي منافقين نيز در خصوص پذيرش آنها در خاک کشورهاي خود وسواس به خرج دهند .

گروهک منافقين که پايگاه مردمي خود را در بين ايرانيان از دست داده، دست به دامان برخي افغان‌هاي نيازمند شده و با سوءاستفاده از همزباني بعضي افغان‌هاي مقيم اروپا، آنها را به عنوان ايراني در تجمعات خود شرکت مي‌دهد.

اين سازمان هزينه‌هاي بليت و اقامت اين افراد را پرداخته و در ازاي تور رايگاني که براي آنها تدارک مي‌بيند از آنها مي‌خواهد که با در دست داشتن پرچم سازمان در تجمعات اين گروهک شرکت کرده و هنگام سخنراني رهبران منافقين به تشويق آنها بپردازند تا شمار اندک شرکت کنندگان در اين دست تجمعات بيشتر نشان داده شود.اين همان وضعيتي سختي است که منافقين با آن روبه رو هستند.

منافقين به شدت با کمبود هواداران خود مواجه هستند . منابع نزديک به دولت عراق گفتند که دو هزار نفر از مجموع سه هزار نفر عناصر گروهک تروريستي منافقين از اردوگاه اشرف به بغداد منتقل شده‌اند.هم اکنون روند اخراج منافقين از پادگان اشرف ادامه دارد .

حقوقدانان عراقي نيز از نقطه نظر حقوقي تاکيد کردند که قانون اساسي عراق اجازه باقي ماندن هيچ سازمان يا گروهي در عراق را که امنيت منطقه بويژه امنيت کشورهاي همجوار را تهديد مي کند، نمي دهد.

برخي از حقوقدانان نيز تاکيد کردند که عراق مي تواند عليه گروهک تروريستي منافقين به علت جنايات آن ضد شهروندان عراقي در جريان انتفاضه شعبانيه در دهه 90 قرن گذشته به دادگاه‌هاي بين المللي شکايت کند.در هر صورت منافقين با وضعيتي سخت رو به رو هستند .آنها در عراق در حال اخراج هستند و در کشورهاي اروپايي نيز به شدت با کمبود هواداران خود مواجه هستند.همچنين خبري از وضعيت رئيس گروهک منافقين يعني مسعود رجوي نيز نيست و او مدتهاست در عرصه ها و صحنه ها ظاهر نمي شود.

به گزارش رسالت، مريم قجر عضدانلو نيز عملا کنترل خود را بر همان افراد معدود تحت فرمان خود از دست داده است .اعضاي اندک منافقين به نقطه شکست رسيده و حتي ديگر از سوي بسياري از صاحبان غربي خود مورد پذيرش قرار نمي گيرند.اين سرنوشت گروهکي تروريستي است که به کشتار ملت ايران و حتي ملت عراق مبادرت ورزيد و در نهايت با سقوط صدام طعم خفت و شکست را به طور کامل چشيد .در حال حاضر منافقين با معضل کمبود اعضاي هوادار،رهبري منسجم و همچنين عدم مقبوليت بين المللي رو به رو هستند.

در چنين شرايطي است که قدرت مانور از منافقين سلب خواهد شد .منافقين هم اکنون در پي جايگاه و مکاني هستند که باقي عمر خود را در آن سپري کنند .گرايش به ترور و وحشت و بمب گذاري و کشتار در منافقين سبب شده است تا وجهه تروريستي آنها در همه جاي دنيا پررنگ تر شود.با اين حال اعضاي منافقين در صددند تا از هر کجا که مي توانند منابع مالي جذب کرده و در مقياسي کوچک به فعاليتهاي خود ادامه دهند.

در نهايت اينکه منافقين از همان ابتدا محکوم به شکست بودند .منافقين يکبار در عمليات غرور آفرين مرصاد مغلوب رزمندگان دفاع مقدس شدند .از آن پس شکستهاي منافقين يکي پس از ديگري آغاز شد .سقوط صدام سبب شد تا منافقين پناهگاه خود را در بغداد از دست بدهند و براي ادامه حيات حداقلي خود به دست و پاي کشورهاي غربي بيفتند.اين روند همچنان ادامه دارد و بسياري از کشورهاي غربي هنوز نتوانسته اند تصميمي در خصوص منافقين و وضعيت آنها بگيرند.

مهره هاي مسعود رجوي و مريم قجر عضدانلو در جهنمي قرار گرفته اند که خود با دستان خود ساخته اند .جهنمي که تا پايان عمر ننگين منافقين ماواي آنها خواهد بود .

برای مشاهده مجله شبانه کلیک کنید

برچسب ها: شبانه ، رجوی ، جهنم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار