فرماندار شهرستان اهر، از برگزاری جشنواره ورنی به صورت ملی در شهرستان اهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، صدیقی،  در جلسه بررسی مشکلات عمران شهری اهر گفت: با برگزاری جشنواره ها در زمینه های مختلف از جمله محصولات کشاورزی و مانند اینها قصد داریم پتانسیل های موجود را بشناسانیم.

وی، همچنین از ایجاد نمایشگاه دایمی صنایع دستی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر خبرداد که در آن محصولات صنایع دستی عرضه خواهد شد.

فرماندار شهرستان اهر، از آماده شدن کارخانه کمپوست برای افتتاح و همچنین از ساخت چند طرح مهم از جمله کارخانه آهک هیدراته، فاز 2 معدن مس مزرعه، کارخانه بسته بندی میوه، رب و پوره میوه، کارخانه فولاد، کارخانه قند وچند طرح دیگر خبر داد و افزود: با بهره گیری از این طرح ها تا حدودی مشکل بیکاری در شهرستان اهر حل خواهد شد.

وی، با بیان اینکه شهر آباد مساوی با شهرداری توانمند است افزود: توسعه عمران شهری باید در اولویت باشد و بعضی از کارهای شهری بدون اعتبار بلکه با ابتکار و پشتکار نیز شدنی است که امیدواریم شهرداری اهر در این زمینه تلاش مضاعفی انجام دهد و مسئولان شهرستان اهر نیز آماده همکاری هستند.

صدیقی، کمربندی غربی و شرقی را از معضلات مهم شهر اهر اعلام کرد و افزود: با عملیاتی شدن آنها مشکل بار ترافیکی حل خواهد شد./س

برچسب ها: جشنواره ، ورنی ، اهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.