مشاور مدیر عامل و دبیر مجمع همکاری‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انگیزه الهی را مهم‌ترین عامل فعالیت در جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی عنوان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ناصر ضرابی در جلسه کمیته امور بین‌الملل جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی که در کانون پرورش فکری مازندران برگزار شد با بیان این مطلب افزود: اگر کار در این جشنواره با انگیزه الهی انجام نشود، کاری کامل صورت نگرفته و به سرانجام مطلوب و الهی نایل نمی‌شود.
وی با اشاره به این‌که باید تلاش کرد در عرصه بین‌الملل، کشورهای حوزه بیداری و مقاومت را نیز درگیر این جشنواره کنیم افزود: تاکنون رایزنی‌هایی در این خصوص در کشورهای تونس، لبنان، سوریه، پاکستان، هندوستان، افغانستان و ترکیه صورت پذیرفته است تا بتوانیم از حضور قصه‌گویان این کشورها در این جشنواره استفاده کنیم.
دبیر مجمع همکاری‌های فرهنگی‌هنری کانون تاکید کرد: ایجاد دبیرخانه فرعی در کشورهای هدف عاملی مفید و موثر در جهت ترویج جشنواره و فرهنگ منور رضوی است که می‌تواند به توسعه بین‌المللی این جشنواره منتهی شود.
ضرابی در پایان گفت: توجه به کارها و فعالیت‌های پژوهشی در خصوص موضوع جشنواره از مهم‌ترین مواردی است که لحاظ کردن آن می‌تواند توفیق‌های بیشتری را نصیب جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی رضوی کند.
وی یکی از کارهای خوب در این جشنواره را برنامه‌ریزی و پی‌گیری جشنواره سوم پس از اتمام جشنواره دوم عنوان کرد./ه
برچسب ها: انگیزه ، الهی ، عامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار