"ديوار" عنوان سريالي از شبكه اول سيما است كه به تهيه‌كنندگي موسسه ناجي هنر براي پخش در هفته نيروي انتظامي تهيه و توليد مي‌شود.

دكتر سعيد منتظر المهدي مدير عامل ناجي هنر و رئيس اداره سينمايي ناجا به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:سريال "ديوار" به كارگرداني سيروس مقدم و تهيه‌كنندگي الهام غفوري به زندگي متهمي مي‌پردازد كه پس از 15 سال از زندان آزاد مي‌شود،او در راستاي انتقام از پليسي كه او را دستگير كرده راهي يافتن او مي‌شود و در اين مسير ماجراهايي برايش بوقوع مي‌پيوندد كه آغاز داستان مجموعه 10 قسمتي "ديوار" است.
وي افزود: در اين مجموعه كه سعي دارد تقابل رابطه پدر و پسري را در پس زندگي امروز مورد بررسي قرار دهد بازيگراني چون آتيلا پسياني، فريبا كوثري، كامران تفتي، مهرداد صديقيان و مهدي سلطاني به ايفاي نقش مي‌پردازند.
منتظر المهدي اظهار داشت: در اين سريال كه موضوعات اجتماعي صفحه و حوادث روزنامه‌ها به پايه و اساس فيلمنامه انسجام بخشيده آتيلا پسياني در نقش سرهنگ پليس اداره آگاهي، مهدي سلطاني در نقش زنداني آزاد شده و فريبا كوثري در نقش همسر پليس و مهرداد صديقيان در كاراكتر فرزند پليس و همچنين كامران تفتي در نقش رفيق و هم بند زنداني به ايفاي نقش مي‌پردازند.
مدير عامل موسسه ناجي هنر بيان كرد: فيلمنامه "ديوار" به قلم سعيد نعمت‌الله به رشته تحرير درآمده و فرشاد گل سفيدي تصوير برداري، فرشيد احمدي صدابرداري، برزو نيك نژاد دستيار كارگرداني و برنامه ريزي، آرزو غفوري طراح صحنه و لباس و مجيد اسكندري نيز گريم اين پروژه را بر عهده دارند.
منتظرالمهدي اظهار داشت: موسسه ناجي هنر براي گراميداشت هفته ناجا علاوه بر مجموعه "ديوار" توليد دو مجموعه ديگر را نيز براي پخش از شبكه‌هاي سيما در نظر گرفته است و مجموعه "ماتادو" به كارگرداني فرهاد نجفي و "بدل" به كارگرداني مهدي فخيم زاده از جمله مجموعه‌هاي تلويزيوني براي هفته ناجا هستند كه هر كدام به نوبه خود در حال مراحل مختلف تهيه و توليد براي پخش به سر مي‌برند./ي2
برچسب ها: سریال ، ناجی هنر ، دیوار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار