شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه‌ فرارسیدن سی و یکمین سالگرد فاجعه‌ تروریستی هشتم شهریور با صدور بیانیه‌ای یاد و خاطره‌ شهیدان والامقام دولت به ویژه رئیس جمهور شهید محمدعلی رجایی و نخست‌وزیر شهید حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدجواد باهنر را گرامی داشت.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه‌ فرارسیدن سی و یکمین سالگرد فاجعه‌ تروریستی هشتم شهریور و انفجار دفتر نخست‌وزیری به دست منافقان کوردل در سال 1360، با صدور بیانیه‌ای این عمل تروریستی و ضد بشری را به شدت محکوم کرده و یاد و خاطره‌ شهیدان والامقام دولت به ویژه رئیس جمهور شهید محمدعلی رجایی و نخست‌وزیر شهید حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد باهنر را گرامی داشت.

متن بيانيه به اين شرح است:

سلام بر سردارانی که خود به تنهایی یک لشکر بودند. سلام بر همه آنانی که لحظاتی از عمرشان را در مسلخ نبرد با دشمنان اسلام گذراندند. سلام بر آنانی که اکنون میهمان ملائک هستند. سلام بر شهیدان والامقام دولت و سلام بر اسوه‌های ایمان و رجا، دو نماد علم و تقوا، شهیدان والامقام رجایی و باهنر که در راه پاسداری از ولایت و انقلاب اسلامی با شهدای انقلاب اسلامی پیمان خون بستند.

آن دو یار صدیق و همسنگر در قربانگاه عشق، باوفاداری بر عهد و پیمان خویش و اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تشکیل دولت مکتبی، در دوران کوتاه اما پربرکت خود، تلاش نمودند تا با رفع استضعاف و محرومیت و تبعیض و بی‌عدالتی، سعادتمندی و رفاه و آسایش را برای ملت خویش به ارمغان آورده، اما سرانجام با خیانت منافقان تروریست و تحت حمایت همه‌ی جانبه‌ی استکبار جهانی و باند تروریسم بین‌المللی، در آتش عشق خود پروانه‌وار سوختند و به جایگاه ابدی خود در دیار دوست و جوار رحمت حق شتافتند و ملتی را در غم فراق خود در دنیایی از سوگ و ماتم و اندوه  تنها گذاشتند.

حال در این میان انتظار می‌رود، همان‌طور که شهیدان والامقام رجایی و باهنر، از خود و تمام منیت‌های خود گذشتند تا در خدمت به خلق خدا که جهادی بس مبارک و عظیم است به درجه لقاء‌الله برسند و در این راه از فدا کردن هیچ موهبت الهی دریغ نورزیدند ؛  دولت دهم و دولتمردان عرصه‌ی خدمت نیزکه خود را همچون رجایی‌ها و باهنرها خادم ملت نام نهاده و ردای خدمت را زیبنده‌ی خویش یافتند، راه دولت شهیدان رجایی و باهنر را الگوی خویش ساخته و بتوانند با تدابیر به موقع و خاص خود همراه با اتکال به خداوند قادر متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با شجاعت هر چه تمام‌تر و جدیت و از خودگذشتگی مثال‌زدنی، کشور را در این شرایط ویژه هدایت کرده و با اصلاح الگوی مصرف و اقتصاد مقاومتی که تنها راه ادامه‌ی روند پیشرفت كشور است، اهتمام جدی به حل مشكلات معیشتی مردم، مبارزه با مفاسد اقتصادی و با اصلاح رفتار اداری و بروکراسی در مدیریتی هوشمندانه و انعطاف‌پذیر در افق سند چشم‌انداز بیست ساله، حرکتی تصاعدی داشته باشد، که این مهم همتی بلند در سایه توجهات ویژه‌ی رئیس جمهور و هیئت دولت به اقشار کم درآمد جامعه، مبارزه با فقر و تبعیض، گرانی و تورم، برآورده شدن مایحتاج مردم، اجرای صحیح همراه با کارشناسی به موقع سیاست‌های کلان اصل 44 قانون اساسی را می‌طلبد.

و چه زیباست در هفته دولت که در سال جاری با آخرین سال  دولت دهم مقارن گشته است؛ گام‌های مؤثر و چشمگیری در پیشرفت و آبادانی ایرانی آزاد برداشته شود تا بار دیگر رایحه‌ی خوش دولتی که بیش از دولت‌های پیشین شعارهای انتخاباتی‌اش بر محوریت اندیشه و تداوم سیره‌ی شهید رجایی تأکید دارد ، مشام تمام آزادگان و محرومان را عطرآگین کند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ هفته‌ی دولت و روز کارمند را نیز به همه‌ی دولتمردان و تلاشگران عرصه‌ی خدمت و تمامی کارمندان وکارکنان بخش ها و دوایر اداری ودولتی تبریک و تهنیت گفته و از همۀ مسئولان دولتی می خواهد تا با استفاده از همه‌ی توان كشور و بهره‌گیری از ظرفیت‌های فكری و انسانی در داخل و خارج از دولت ، مجدانه درخواست‌ها ونیاز های عمومی و ملی پیگیری نموده و تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را در سایۀ تدابیر مقام معظم رهبری در کانون توجه خود قرار دهند.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار