نخستين روز اجلاس سران جنبش عدم تعهد که با حضور کارشناسان کشورهاي مختلف در کشورمان برگزار شد با حاشيه‌هاي جالب و خواندني همراه بود.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران نخستين روز اجلاس سران جنبش عدم تعهد که با حضور کارشناسان کشورهاي مختلف در کشورمان برگزار شد با حاشيه‌هاي جالب و خواندني همراه بود.

* پر مصاحبه ترين شخص کسي نيست جز مهمانپرست


خبرنگاران رسانه هاي مختلف که براي پوشش خبري به شانزدهمين اجلاس سران جنبش عدم تعهد آمده‌اند دائما با مهمانپرست سخنگوي وزارت امور خارجه مصاحبه مي‌کنند و از وي آخرين اخبار اجلاس را مي‌پرسند.

* نامگذاري سالن هاي اجلاس به نام مشاهير بزرگ ايران


سالن‌هاي اجلاس سران جنبش عدم تعهد با نام بزرگان شعر ايران همچون مولانا، عطار و ... نامگذاري شده است.

* نصب تابلوهايي از شکل‌گيري انقلاب اسلامي در اجلاس

در راهروهاي سالن همايش‌هاي صدا و سيما که براي برگزاري اجلاس در نظر گرفته شده است تابلوهايي از روند انقلاب اسلامي نصب شده که توجه رسانه هاي خارجي را به خود جلب کرده است.

* نصب بيلبورد شهداي شهريورماه در اجلاس

عکس‌هايي از شهداي شهريورماه هم در سالن اجلاس نصب شده است.

* کتاب دايره العمارف شهداي ترور در سالن اجلاس

دايره المعارف شهداي ترور در سالن اجلاس به صورت کتابي بزرگ قرار داده شده که به سه زبان زنده دنيا يعني انگليسي، عربي و فارسي هم ترجمه شده است.

براساس توضيحات مسئولاني که عهده دار نمايشگاه اجلاس بودند در اين اجلاس اطلاعات دقيقي درباره پرونده هسته‌اي کشورمان و رعايت حقوق بشر به کارشناسان داده شده است.

همچنين مسئولان برگزاري اين نمايشگاه تاکيد داشتند که با توجه به اينکه کشورهاي خارجي جمهوري اسلامي را به نقض حقوق بشر متهم مي کنند ما سعي کرديم تا در اين اجلاس حقيقت آنچه را که درجمهوري اسلامي مي گذرد به کارشناسان کشورهاي مختلف نشان دهيم و در اين راستا کتاب و همچنين سي دي هايي در بين کارشناسان توزيع شده است.

انتهاي پيام/



برچسب ها: اجلاس ، سران ، حاشیه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار