دانشگاه پیام نور واحد جونقان از توایع شهرستان فارسان در چهارمین روز از هفته دولت با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری در مراسم افتتاحیه دانشگاه پیام نور جونقان، اظهار داشت: تلاش برای رشد و پیشرفت علمی و ارتقای سطح دانش مردم از مهم‌ترین خدماتی است که در دولت نهم و دهم به شدت مورد توجه قرار گرفت.

حجت‎الاسلام محمد شیخ‌الاسلامی افزود: در این مدت سطح دانشگاه‌های استان به شدت ارتقا پیدا کرد و ما شاهد رشد کمی و کیفی مراکز آموزشی استان هستیم.

 

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری به یکی از مراکز علمی مهم کشور تبدیل شده است، گفت: سالانه دانشجویان بسیاری از مراکز آموزشی این استان فارغ‌التحصیل می‌شوند که این امر در رشد و ارتقای سطح علمی کشور نقش بسیار مهمی دارد.

شیخ‌الاسلامی در ادامه به افتتاح دانشگاه پیام نور جونقان اشاره کرد و افزود: این دانشگاه با هزار و 350 متر زیربنا با اعتباری افزون بر 670 میلیون تومان افتتاح و از مهرماه سال جاری فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 500 دانشجو در این دانشگاه پذیرش شده است، اظهار داشت: امید می‎رود با آغاز به کار این دانشگاه دانشجویان بیشتری جذب آن شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد چهارمحال و بختیاری با اشاره به رشته‌های تحصیلی این دانشگاه، تصریح کرد: سعی شده در این دانشگاه رشته‌هایی تدریس شود که با نیاز بومی این منطقه مطابقت داشته باشد.

شیخ‌الاسلامی ادامه داد: مهندسی منابع طبیعی، علوم دامی، مهندسی کشاورزی، مدیریت دولتی، مدیریت بازرگانی، الهیات، ریاضی و زبان از مهم‌ترین این رشته‌هاست./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.