مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص بازدید نمایندگان AFC از این باشگاه گفت: نمایندگان AFC به فوتبال پایه اهمیت زیادی می‌دهند و خوشبختانه ما در این زمینه فعالیت‌های خوبی داریم و همین امر موجب شده عملکردمان از نظر نمایندگان AFC مطلوب باشد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان،سیف‌الله دهکردی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص این باشگاه، اظهارکرد: از آن‌جا که شاید تنها باشگاهی باشیم که در کشور این امکانات را برای تیم‌های پایه و بزرگسالان خود مهیا کرده است، بر همین اساس نمایندگان AFC در خصوص امکانات و تجهیزاتی که داریم ابراز رضایت کردند.

 وی افزود: پیش از این نیز آن‌ها از باشگاه فولاد خوزستان بازدید و پس از مشاهده تغییرات ما نسبت به سال گذشته رضایت خود را اعلام کرده بودند. در خصوص زیرساخت‌های ما نیز تنها استادیوم 30 هزار نفره ما باقی می‌ماند که این پروژه نیز تا یک سال و نیم دیگر آماده بهره‌برداری است.

 

دهکردی با بیان این‌که ما هم آیین‌نامه‌های AFC و هم آیین‌نامه فیفا را در دستور کار خود قرار داده‌ایم و تاکنون حتی بالاتر از استانداردها کارهای ساخت ورزشگاه را پیش برده‌ایم، اظهارکرد: این نمایندگان به ما پیشنهاد دادند در خصوص این ورزشگاه با آن‌ها همکاری بیشتری داشته باشیم تا آن‌ها نيز بتوانند در خصوص ایرادهای احتمالی به ما کمک کنند؛ البته ما به‌طور کامل استانداردهای فیفا را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

 وی ادامه‌داد: این نمایندگان هر سال ایرادهای ورزشگاه‌های جهان را بررسی و اشکالات را شناسایی می‌کنند و در خصوص ساخت ورزشگاه‌ها تذکراتي می‌دهند، ولی باشگاه فولاد تاکنون آخرین استانداردها را رعایت کرده است./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.