مديرعامل شرکت ملي گاز ايران تاکيد کرد : بخش هاي ستادي و عملياتي شرکت ملي گاز ايران آمادگي کامل ورود به نيمه دوم سال و استقبال از زمستان را دارند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اطلاع رساني نفت و انرژي (شانا) ، جواد اوجي در آيين معارفه مدير گازرساني اين شرکت با تاکيد بر آمادگي کامل همه نيروها در بخش هاي پالايش، انتقال و توزيع توليد افزود: با توجه به پايان يافتن بخش عمده تعميرات اساسي در پالايشگاه ها و مناطق عمليات انتقال گاز، براي ورود به نيمه دوم سال و گذر از فصول سرد آن آمادگي مطلوب ايجاد شده است.

جواد اوجي با بيان اين که تلاش شرکت ملي گاز ايران، گذر بدون مشکل مشترکان به ويژه بخش خانگي از زمستان است، بر استفاده منطقي و ايمن از گازطبيعي تاکيد کرد.

وي در ادامه جايگاه و فعاليت هاي گازرساني در شرکت ملي گاز ايران را حساس خواند و گفت: با توجه به اين حساسيت، انتظار مي رود اين بخش از بدنه صنعت گاز کشور با برداشتن گام ها مبتي بر دانش و تجربه، پوياتر از گذشته عمل کند.

در آييني با حضور مدير عامل شرکت ملي گاز ايران و هيئت مديره اين شرکت، محمد رضا غروي به عنوان مدير جديد گازرساني معرفي و از مجتبي شيخ بهايي در دوران تصدي اين مسئوليت قدرداني شد.

محمد رضا غروي پيش از فعاليت در مسئوليت جديد خود در بخش گازرساني، مدير عامل شرکت گاز استان خراسان، مدير عامل شرکت گازخودرو ايران، همچنين معاون و مشاور مدير عامل شرکت ملي گاز ايران بوده است./عب
برچسب ها: شرکت ، ملی ، گاز ، آمادگی ، زمستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار